Bloggpris!

Medlem
Bloggpris!

Oj, jag har tydligen blivit nominerad till Level 7:s smarta pr-kupp/prisutdelning, i kategorin bästa spelblogg 2008! Nu känner jag ju kanske att jag inte varit världsbäst på att uppdatera den här bloggen den senaste månaden eller så (kanske faktiskt skriver ett inlägg och förklarar det någon gång - det är lite personligt och dramatiskt), men 2008 var jag ju för fan bloggsveriges spelkung! Som du som trogen läsare förstås vet. Så rösta omedelbart på mig, eller om du stör dig på den förra meningen och numera hatar mig passionerat, rösta på Xboxflickan, som inte bara är sötare än mig, hon har NÄSTAN lika coola t-shirts som mig också!

Edit: Ni kan vinna saker också! Själv tänkte jag vinna en Xbox...

Priserna, skänkta av Microsoft:
Xbox 360 med Fable 2, Gears of War 2, Scene It Filmtoppen, Lips, Halo Wars och Banjo Kazooie Nuts & Bolts
Sidewinder X8-mus
Sidewinder X6-tangentbord
Arc (designmus)
Fable 2
Gears of War 2
Scene It? Filmtoppen
Lips
Halo Wars
Banjo Kazooie Nuts & Bolts

#blogg

Bloggpris!

Du får min röst, Mats. Du var helt klart bäst förra året.


signatur

Kittens are for real!

Käften, jag var ju den bästa tvspelsbloggen!!! Vem kan glömma inlägg som "PENISFAKTA", "Fem sköna skateboard-tricks" och "Folk får fräcka fingret"!?!?!

Det blir inte mer TV-SPEL än så.

Medlem

Jag har svårt att glömma de flesta av dina inlägg, Johan. Ta det som du vill :).

Hm...


signatur

Kittens are for real!

Skrivet av Mats Nylund:

Jag har svårt att glömma de flesta av dina inlägg, Johan. Ta det som du vill :).

Jamen i så fall tar jag ju det som att du håller med!

Du håller ju bara med dig själv! Aaaaaah!


signatur

Kittens are for real!

Medlem

Fräcka fingret var i och för sig värd att vinna pris bara den...

Medlem

Nu går det f ö att rösta på Super Play och Affe också (det gjorde jag, om ni undrar). Jag röstade också på Johans blogg, kändes pinsamt att rösta på min egen. Men NI ska naturligtvis rösta på min :).

Åh tack!

Jag skulle röstat på din om det inte vore för att hade bestämt mig för att rösta på PK-gardet av principskäl. Kul va?

1
Skriv svar