Se Resident Evil 5-trailern på FZ

Robot
Inaktiv
Se Resident Evil 5-trailern på FZ

haha bra taiming fragzone...

ser galet kul ut


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

*vackert* hoppas spelet inte stoppas för att man skjuter svarta zombies, har hört och läst massvis med människor som kallar detta spel rasistiskt vilket jag inte kan förstå...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Aldrig tagit tag i ett Resident Evil-spel förrut, men det här ser riktigt kul ut!

Medlem
Skrivet av redmac:

*vackert* hoppas spelet inte stoppas för att man skjuter svarta zombies, har hört och läst massvis med människor som kallar detta spel rasistiskt vilket jag inte kan förstå...

Pinsamt igentligen om man tänker efter. Att kalla spelet rasistiskt pga, mörkhyade zoombier blir dödade men inte ägna sig en tanke åt när man gör samma sak med ljushyade zoombies :O.
Känner mig kränkt! Tänk ifall jag blir en zoombie nån gång och ingen upptäcker hur fel det är att slakta mig?:evil:


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

Som jag fattar det utspelar sig spelet i afrika, isf vore det väl dumt att zombier som ser ut som de i Dead Rising löper amok då ?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Ser svårt ut.

Medlem

det är nog inga zombies utan som i 4an styrda av nått, typ virus eller parasit


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Snabba zombies, vad e de roliga i det? De ska ju gå sakta och vara allmänt hängiga, då snackar vi zombieslakt!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv

Ser ut som en snyggare resident evil 4 och att man är i afrika bara. Men det är ju bra gameplay att man ser från axeln och så. Ser riktigt bra ut och ska bli kul att få blåsa bort lite zombies.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Ser grymt bra ut! Ett av de spel jag verkligen ser fram emot.

Medlem

Har aldrig vart så intresserad av Resident Evil, men 4:an var riktigt bra, detta ser ut att ha potential att bli något liknande om inte bättre.

Medlem
Skrivet av skelfster:

Ser svårt ut.

Precis min tanke. Man verkar konstant sönderflankad av diverse skillade zombies.

Medlem

Och vart är blodet när man skjuter folk? Eller har de tömt dem på det?
Hoppas de gör en bantad version till Wii, 4:an passar ypperligt där i alla fall.


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Ser ut som 4:an fast med afrikaner istället för spanjorer ( och självklart bättre grafik). Varför inte göra det i stil med de äldre spelen men behålla det modernare styrsättet blä tacka vet jag spelserier som håller sig någorlunda sanna till de första spelen trots allt kan väl ingen medge att utan de klassiska resident evil karaktärerna hade spelet lika gärna kunnat heta något helt annat.

Medlem

Umbrella Corporation for the win!


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Sa de inte att 5an skulle bli mindre och action(än 4an) och mer liknande de andra spelen(utforska och lösa mysterier)? Jag är lite besviken, inte för att 4an var tråkig, utan för att jag saknar de andra spelens charm.

Medlem

Hoppas det är grym gibbing ala SoF II också! :]

Medlem

SUPER EBOLA, here i come ;D

nej men ärligt, jag sade under E3 att detta kommer bli fett, och titta bara. Ser ju så bra ut

Ser supersnyggt ut. Utspelas det i typ Haiti (såg lite vodooaktigt ut)?

Medlem

Ge mig!!! dom får gärna slänga in barn jewdar muslimer kineser och hottentåtter i spelelet för min del, alla PK-kärringar ska knipa käft och fatta att det är fiktivt!


signatur

P.L.U.R

Medlem

jag föredrar zombies som dom i 28 dagar samt 28 veckor senare, känns lite mer "hjälplöst" om det är ett ord, om zombierna springer som marathon löpare, man har lite för mycket koll på situationen om dom e sakta, läskigare med snabba zombies.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem
Skrivet av Burzum Mashtar:

Ser supersnyggt ut. Utspelas det i typ Haiti (såg lite vodooaktigt ut)?

skulle vara bra om det utspelade sig där


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Tycker 4an var grymt mycket bättre än föregående titlar och detta ser ju riktigt bra ut. Hoppas storyn spinner vidare på 4an då man lämnades med ett par frågetecken.

Medlem
Skrivet av PiGGeZ:

jag föredrar zombies som dom i 28 dagar samt 28 veckor senare, känns lite mer "hjälplöst" om det är ett ord, om zombierna springer som marathon löpare, man har lite för mycket koll på situationen om dom e sakta, läskigare med snabba zombies.

Vore det inte sweet med random speed på zombierna? Som levande människor, gamla långsamma, unga snabbare och sen lite variation mellan grupperna så man aldrig kan känna sig riktigt säker.


signatur

I fart in your general direction

Medlem
Skrivet av ElyziuM:

Umbrella Corporation for the win!

Fast, umbrella är ju förstörds och existerar ju inte mer Bara en massa skuggorganisationer.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av CallmeSim:
Skrivet av PiGGeZ:

jag föredrar zombies som dom i 28 dagar samt 28 veckor senare, känns lite mer "hjälplöst" om det är ett ord, om zombierna springer som marathon löpare, man har lite för mycket koll på situationen om dom e sakta, läskigare med snabba zombies.

Vore det inte sweet med random speed på zombierna? Som levande människor, gamla långsamma, unga snabbare och sen lite variation mellan grupperna så man aldrig kan känna sig riktigt säker.

jo och så ska alla zombies ha random superpowers, som odödlighet och förmågan att skjuta eld med fingerspetsarna.

det är inte sarkasm btw, skulle faktiskt vilja ha det


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Inaktiv

Är minst lika hypad som jag var när jag kollade in bilder och filmer på 4an.

Förhoppningsvis kan även detta bli ett av världens bästa top 10 spel.

Jag anser att det är ytterst töntigt att kalla spelet razistiskt.
De mörkhyade personerna i spelet är smittade av ett virus, man skjuter dem inte för att de är svarta. På så sätt kan man inte kalla det razistiskt enligt mig.

1
Skriv svar