Hur Super PLAY hälsar

Hur Super PLAY hälsar

THE OVERDRIVE OF BLAWGING fortsätter, speciellt nu när jag - på grund av awesome blawging skillz - blivit nominerad till Levelsjus bloggpris.

Idag tänkte jag ge er ännu en spännande inblick i min vardag som frilansande Super Playare. Det är nämligen så att jag - efter många besök på Super Plays fasta redaktion - har funnit ett mönster i hur denna fasta redaktions medarbetare hälsar på folk.

Resultaten är mycket intressanta och ni kommer att få stort nöje av att läsa om dem nu!

(OBS Möjligen är det bara jag som hälsas på dessa sätt, och i så fall är resultaten istället mycket värdelösa, men jag tror ändå att det kan vara bra att veta OBS)

Anna Clason: Lyssnar på musik och låtsas inte om/märker inte att man är där.
Joakim Bennet: Hojtar "HALOJ TJOCKISAR" (fast att man kanske bara är EN tjockis eller EN smalis som kommer släntrande:/)
Mats Nylund: Säger "Neeeeej" eller "Fan!" och ser förtvivlad ut.
Alfred Holmgren: Stirrar på en med antingen ett otroligt ilsket eller otroligt glatt ansiktsuttryck. Det verkar för övrigt som att han väljer ett av dessa ansiktsuttryck helt på random (här brukar jag svara med att stirra superglatt tillbaka om han ser arg ut, och stirra superargt tillbaka om han ser glad ut.)

Jag sa ju att det var intressant!

#blogg

Inaktiv
Hur Super PLAY hälsar

Hälsar Mats likadant på alla medarbetare tro?


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Det är ju det jag undrar! Men jag är ganska säker på att har reserverat den här just för mig.

Inaktiv

Anna och Alfred, jo tack, de "hälsningsfraserna" känner jag igen. Men jag tror inte Jocke nån gång hojtat "tjockisar" och Mats har nog oftast mest sett oengagerad ut och hälsat med ett släpigt "tja".

Så Johan - du får nog fortsätta att vara speciell ^^

Jockes "HALOJ TJOCKISAR" kan mycket väl vara en fyndig referens till min debut i det så kallade splogg-TV, då jag kanske hälsade min kära publik med en liknande fras samtidigt som jag tränade järnet på Wii Fit. Epic.

Inaktiv

Johans analys säger en del om vilka det är på Super PLAY som faktiskt JOBBAR. (Hint: det är inte Mats och Jocke.)

Äsch, Johan är inte speciell. Mats brukar alltid förolämpa mig och få mig att känna mig som något alldeles extra.


signatur

Kittens are for real!

Men du blir väl aldrig kallad för TJOCKISAR?!

Nä, det där med plural verkar inte ha satt sig än, tack och lov.


signatur

Kittens are for real!

Inaktiv

Ja, det är ju en sak att bli kallad TJOCKIS. Men TJOCKISAR? Vilken förnedring!

Medlem

Best comments ever?

Brukar f.ö. hälsa på folk som Mats gör.
Jag tycker att det är lite roligt.
Men det gör ingen annan.

Ibland hälsar jag genom att vara lite lustigt låtsaswiggah. Då säger jag saker som "Yo wiggah!", "Way out", och "Gangstah!" medan jag gestikulerar med mina armar.

Medlem

Jag förolämpar alla - det är mitt sätt att visa att jag älskar er.

Medlem

Rolig läsning


signatur

Rawr

Skrivet av Jimmy Håkansson:

Ja, det är ju en sak att bli kallad TJOCKIS. Men TJOCKISAR? Vilken förnedring!

Ja, precis! Här går man och tänker stolt "jag må vara en tjockis men jag är bara EN tjockis i alla fall", men så kommer kommer Jocke och säger "HALOJ TJOCKISAR", ja, ni förstår. Hemskt.

Inaktiv

Det här förtjänar ju nästan en plats i tidningen.
Under "bäst just nu:": "hälsar:".


signatur

Min spelblogg finns att skumma igenom på:
http://www.cbzgaming.blogg.se/

Inaktiv

Min teori är att Jocke är skitfull på jobbet.


signatur

Fasen Martinsson, det där var den bästa karikatyren... eller förresten, den mest träffande sanningen, jag hört på länge. I klass med Jonte Björkmans tennishärmanden. Inte för att nån annan i hela världen minns dem. Men om!


signatur

Jonte Björkman?! Jag vet inte vad i hela friden du pratar om!!! Men visst talar jag sanning.

1
Skriv svar