Heavenly Sword-demo nu i Playstation Store

Inaktiv
Skrivet av Nolite:

Ojdå. Du lyckades "äga" en konsol genom att spela ett demo av ett möjligen bra spel. Bra där F3D.

flickan då, jag ägde inte en konsol..en demo ägde en konsol
jag har inte mindrevärdeskomplex som dom flesta andra här och måste anse att JAG är bättre än en konsol eller ett spel. så att jag ägde en konsol....erm, tack?

ser inte hur mitt trollande är annorlunda från allt annat trollande som händer i dom trådarna med ps3 nyheter..
förutom att jag slutade trolla när folk sa åt mig
kanske dags o börja igen

nintendo noobs :):heart:

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Ps. Hur är prestandan förresten?? Några "slowdowns"???

Lite slowdowns är det när det blir för mycket action men man kan stå ut.

Medlem

Alla ska veta, detta är en gammal build, de har hotta upp det ännu mer i dagsläget.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Helt klart ett måste för alla fans av häftiga fighter, grym grafik och shysst ljud. Kort är demon, men riktigt kul, med mer djup än man först anar. Dock är den ganska gammal och nu ser spelet bra mycket bättre ut. En försmak av vad ps3:an kan, och ändå långt ifrån utnyttjad till max.

Medlem

Är det någon som vet om man kan ladda ner demofilen på datorn? Har PS3an på ett ställe utan uppkoppling, så skulle gärna vilja fixa demot till den

Medlem

soppa mattan rent grafiskt med lOLboxen va?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:

soppa mattan rent grafiskt med lOLboxen va?

Grattis!

Inaktiv

Hur står det sig gäntemot God of War någon??


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem
Skrivet av mill:
Skrivet av WarpGuN:

soppa mattan rent grafiskt med lOLboxen va?

Grattis!

tack, hur mår du?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Flakmonkey
Skrivet av eDy:

Hur står det sig gäntemot God of War någon??

Omöjligt att svara på i dagsläget känns det som. Striderna i demot är mot vanliga fotsoldater, tror det behövs någon boss för att kunna avgöra om hur det står sig mot #God of War. Däremot tycker jag att stridssystemet är bättre än i GoW och även om demot kan klaras av med buttonmashing så är det uppenbart att det inte kommer fungera längre fram i spelet då du ställs på svårare prov. Produktionsvärdet är också det extremt högt imo, så det lovar verkligen gott...

läppsynkningen <3

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:

soppa mattan rent grafiskt med lOLboxen va?

Hur jämför du det när samma spel inte finns till xbox :B ?

Sen är det inte ett jäkla spel ute till PS3 som finns till xbox som på nåt sätt "spöar" det grafikkmässigt. Snarare tvärtom

troll ; <

Medlem

har bara en fråga sitter nån vid ps3n och skriver? degör jag iaf

Medlem

^^ Inte jätteofta men det händer.

Medlem

ok använder du tagentbord då lr?

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av WarpGuN:

soppa mattan rent grafiskt med lOLboxen va?

Hur jämför du det när samma spel inte finns till xbox :B ?

Sen är det inte ett jäkla spel ute till PS3 som finns till xbox som på nåt sätt "spöar" det grafikkmässigt. Snarare tvärtom

troll ; <

Utan att föredra den ena eller andra sidan i dagsläget men, meningen med ett spel som sopar mattan med den andra sidan är väl att det är helt exklusivt till den konsolen just för att den "andra" kanske inte klarar det.

Medlem
Skrivet av sgt.eagle:

ok använder du tagentbord då lr?

Nä, inget sånt inkopplat än. Brukar bara skriva kortare inlägg eller läsa nyheter väldigt snabbt om jag inte orkar röra mig 3 meter till datorn.

Inaktiv
Skrivet av shiko:

meningen med ett spel som sopar mattan med den andra sidan är väl att det är helt exklusivt till den konsolen just för att den "andra" kanske inte klarar det.

Antagligen inte.

on topic: lite för mkt innehållslöst hack-n-slash för min del. för de som inte orkar spela eller som jag sitter på jobbet: http://www.fz.se/bloggar/globalbanana/p=1786

Flakmonkey
Skrivet av mill:

Antagligen inte.

on topic: lite för mkt innehållslöst hack-n-slash för min del. för de som inte orkar spela eller som jag sitter på jobbet: http://www.fz.se/bloggar/globalbanana/p=1786

Riktig jöns som spelar där måste jag säga, knappt någon counter eller combo överhuvudtaget... spelet blir nog vad man gör det till... God of War, Ninja Gaiden och Devil May Cry är också button mashing om man väljer att lira det på det sättet (och väljer en löjlig svårighetsgrad ^^)

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av eDy:

Hur står det sig gäntemot God of War någon??

Omöjligt att svara på i dagsläget känns det som. Striderna i demot är mot vanliga fotsoldater, tror det behövs någon boss för att kunna avgöra om hur det står sig mot #God of War. Däremot tycker jag att stridssystemet är bättre än i GoW och även om demot kan klaras av med buttonmashing så är det uppenbart att det inte kommer fungera längre fram i spelet då du ställs på svårare prov. Produktionsvärdet är också det extremt högt imo, så det lovar verkligen gott...

läppsynkningen <3

Verkar ju bli ett toppenlir. MGS plus Heavenly Sword gör PS3 ett allt mer intressant köp.

Tänker nog ändå vänta på lite fler exklusiva speltitlar.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

Riktig jöns som spelar där måste jag säga, knappt någon counter eller combo överhuvudtaget... spelet blir nog vad man gör det till... God of War, Ninja Gaiden och Devil May Cry är också button mashing om man väljer att lira det på det sättet (och väljer en löjlig svårighetsgrad ^^)

Det är btw två olika personer som spelar i de olika filmerna.

Flakmonkey
Skrivet av mill:

Det är btw två olika personer som spelar i de olika filmerna.

Då är det två jönsar då, även om killen som spelar igenom det på den undre filmen ser ut att ha lite mer koll än den övre ^^

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av mill:

Antagligen inte.

on topic: lite för mkt innehållslöst hack-n-slash för min del. för de som inte orkar spela eller som jag sitter på jobbet: http://www.fz.se/bloggar/globalbanana/p=1786

Riktig jöns som spelar där måste jag säga, knappt någon counter eller combo överhuvudtaget... spelet blir nog vad man gör det till... God of War, Ninja Gaiden och Devil May Cry är också button mashing om man väljer att lira det på det sättet (och väljer en löjlig svårighetsgrad ^^)

Nu måste jag säga ifrån. jag vill se dig klara ninja gaiden genom lite buttonmashing tbh ^^ jag slet fan för att klara jävla sigma, det är combos / counters så det sjunger om det >.<. btw kan man inte välja svårighetsgrad i ninja gaiden sigma, button mashar man dör man ^^

12
Skriv svar