Rockstar: "Kompletta GTAIV-upplevelsen på 360"

Robot
Inaktiv
Rockstar: "Kompletta GTAIV-upplevelsen på 360"

... orka att de ska måsta muta...
kan MS dö någon dag...


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Inaktiv

"But I guess if you want the complete experience with the episodes, then yeah, you should buy the 360, I suppose."

I guess, I suppose hehe

Medlem

Hoppas dom ger oss ps3 användare något extra

Medlem

Känns mer rätt att lira de på ps3 trotsallt :/

Medlem

Hoppas att det kommer till PC!! Isåfall ska jag köra med bilarna!!! BURNBURN!!

Inaktiv
Skrivet av nkembo:

... orka att de ska måsta muta...
kan MS dö någon dag...

haha och du menar att Sony inte mutade Rockstar förut när GTA3 tex var exklusivt till PS2?

Medlem

Vad var skälet att alla Oblivion DLC inte kom till PS3? För så var det väl?

I övrigt "mutar" alla företagen utgivare. GTA...Resident Evil etc etc.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Hoppas dom ger oss ps3 användare något extra

kommer säkert släppas bilar och kläder m.m. som släpps på både ps3an & 360.

Inaktiv

*springer till redmond, washington - US och går in i MS högkvarter, skriker:*
TACK!!!
HAHA, Dom där Sony Gta freaksen blir nog sura nog. Älskar att ha Microsoft på min sida. Deras konkureringsmetoder är ju så grymma


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Undrar om det kan vara värt att investera i ett 360 bara för att slippa vänta det där extra året som det ofta blir innan GTA kommer till pc...

Medlem

sony fanboys kan ta sig i häcken.

trevligt då blir det en xbox 360 för GTA IV då.


signatur

Bengebolle

Medlem

Egentligen är väl allt det här oväsentligt? -Man behöver en 360 för Mass Effect, och en PS3 för Little Big Planet.

I övrigt så...återigen...ALLA konsoltillverkare har köpt exclusives.


signatur

1338 - One Step Above

Flakmonkey
Skrivet av rbnlenin:

fanboys kan ta sig i häcken.

Alla fanboys är lika hemska. Får se om det blir GTAIV till 360 eller PS3. För mig kvittar extramaterialet rätt hårt, skulle vara om det verkligen bygger vidare på storyn, men ger det bara en massa meningslösa uppdrag så får det vara...

Medlem

word nosnos
sluta tracka sony fanboys rbnlenin!!

Medlem

Själv så köper jag de till PS3 och laddar ner de till 360n om de visar sig att extramaterialet är mer än bara några side missions, svårare än så är det inte.

Medlem

Om dom smackar med en extra fet stadsdel med tillhörande historia, så kan det vara ganska intressant med DLC:n.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Varför PS3-användare blir utan saker som 360 avnädnare får i olika spel beror väll på att MS står för utrymme och nätverkstrafik på Live medans på playstation 3 är det upp till dom som ger ut spelet och det kanske dom inte vill kosta på.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

äsch, orka vara konsol vs. konsol

det som gäller är att vänta tills den kompletta och genomarbetade versionen kommer till pc ;D


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem
Skrivet av Molotov:

Varför PS3-användare blir utan saker som 360 avnädnare får i olika spel beror väll på att MS står för utrymme och nätverkstrafik på Live medans på playstation 3 är det upp till dom som ger ut spelet och det kanske dom inte vill kosta på.

Eller för att MS valde att punga ut 50 miljoner dollar för lite exklusivt content till 360:n i det här fallet ;P

Personligen bryr jag mig inte så mycket, jag äger för tillfället bara en PS3, ska väl införskaffa en 360 i framtiden men jag tänker inte vänta med mitt GTAIV-köp bara för att få köpa lite extra DLC, och med tanke på "I guess... I suppose"-grejen så verkar det ju inte så jätteupphetsande. Känns inte som att jag kommer missa något.

Medlem

Ja, eller också försöker han låta så neutral som möjligt.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

synd för sony

NOTNTONTN!!!m!½m½!m!m


signatur

tjenare!

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av rbnlenin:

fanboys kan ta sig i häcken.

Alla fanboys är lika hemska. Får se om det blir GTAIV till 360 eller PS3. För mig kvittar extramaterialet rätt hårt, skulle vara om det verkligen bygger vidare på storyn, men ger det bara en massa meningslösa uppdrag så får det vara...

ja du det har du allt rätt i (att fanboys är alla lika piss). det är bara lite trevligt eftersom Rockstar själva alltid varit pro-sony.

Skrivet av sgt.eagle:

word nosnos
sluta tracka sony fanboys rbnlenin!!

Nej som Nosnos påpekade skall jag inte vara så partisk när det gäller fanboys; alla fanboys kan ta sig i häcken.


signatur

Bengebolle

Medlem

360 ftw


signatur

La la la lag!

Medlem

Gött att man bara har en 360 och inte pengar till en ps3:a, valet blir ju ganska lätt om man säger så.


signatur

I fart in your general direction

Inaktiv
Skrivet av Mahone:

Själv så köper jag de till PS3 och laddar ner de till 360n om de visar sig att extramaterialet är mer än bara några side missions, svårare än så är det inte.

vad säger du ??
du köper det till ps3 och laddar ner det till 360 ?

så du menar att du kör en chippad 360 då ?

kan inte tolka det på ett annat sätt eftersom du säger att du ska köpa ps3 versionen och ladda ner till 360.

för du köper knappast både ps3 och 360 versionen för man har ju sett att du har blivit sony snubbe mer och mer.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av rbnlenin:

fanboys kan ta sig i häcken.

Alla fanboys är lika hemska. Får se om det blir GTAIV till 360 eller PS3. För mig kvittar extramaterialet rätt hårt, skulle vara om det verkligen bygger vidare på storyn, men ger det bara en massa meningslösa uppdrag så får det vara...

så med andra ord så köper du det till ps3an även fast 360 versionen är den "ultimata" versionen?

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av rbnlenin:

fanboys kan ta sig i häcken.

Alla fanboys är lika hemska. Får se om det blir GTAIV till 360 eller PS3. För mig kvittar extramaterialet rätt hårt, skulle vara om det verkligen bygger vidare på storyn, men ger det bara en massa meningslösa uppdrag så får det vara...

så med andra ord så köper du det till ps3an även fast 360 versionen är den "ultimata" versionen?

The PS3 is the future! Ever heard of the BLUZREY?!!!

/ironi

Medlem

Old news... fast i en upphypad variant.


signatur

// Peace

Medlem

det kan knappast räknas som en muta, dom köper ju trots allt rätten till episodic content, lite som ett patent. om man får en produkt vid betalning så är det knappast en muta, sony hade säkert kunna betala lite mer men valde att inte göra det.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

12
Skriv svar