Robot
Medlem
Lair är klart

Bara att gratulera, får hoppas att spelet kan leverera också


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Mmmm verkligen... Skulle va kul o se några recensioner på detta... Jag har mina tvivel, men det kan också bli bra...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Det var väldigt långt mellan US och EU realese


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Flakmonkey
Skrivet av Night Hawk:

Det var väldigt långt mellan US och EU realese

Mjo.... jädra fransmän, tyskar och andra européer som måste ha det på sitt eget språk... blir att importera känns det som

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

Mmmm verkligen... Skulle va kul o se några recensioner på detta... Jag har mina tvivel, men det kan också bli bra...

Första recensionen gav det 9/10 men det ska bli kul att se lite fler åsikter trilla in.

Angående "förseningen" i Europa så är ju faktiskt alla PS3-spel regionsfria. Jag har importerat varenda spel jag har och då sparar man både pengar och får spelen tidigare. 450 kr går ett spel på från Video Games Plus i Kanada. Då skickas även paketet från en privatadress med ett värde på 20 CND så risken att råka på tull är väldigt väldigt liten.

Jag kommer importera Lair och sitta med det rnt den 17:e

Medlem

Detta ska köpas!


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

var e demot då ? skulle inte det redan ha släppts..

Medlem

fan trode inte att detta spel var PS3 exklusivt. bah:P

Inaktiv
Skrivet av Oneone:

fan trode inte att detta spel var PS3 exklusivt. bah:P

Du kommer nog inte missa så mkt.

Medlem

Najs. Blir nog att man importerar de, orka vänta till slutet av september :\

Medlem

Tror inte det här är så bra...:\


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Bluevortex:

Tror inte det här är så bra...:\

Inte jag heller. Jag tror många kommer bli oerhört besvikna.


signatur

Bengebolle

Medlem

och vfr skulle man bli besviken på det rbnlenin??

clark.dennis tack för sidan mycket fina spel som man bör förboka

Inaktiv
Skrivet av sgt.eagle:

och vfr skulle man bli besviken på det rbnlenin??

clark.dennis tack för sidan mycket fina spel som man bör förboka

Har du ens tittat på filmerna? Ju mer man ser desto sämre verkar det vara :/ Ser trist ut helt enkelt.

Flakmonkey
Skrivet av mill:

Har du ens tittat på filmerna? Ju mer man ser destu sämre verkar det vara :/ Ser trist ut helt enkelt.

Smaken är som baken... verkar följa i samma anda som factor 5:s star wars-lir till gamecube och de tyckte iaf jag var roliga... fast jag vet att många tyckte de var skittrista ^^ de är rätt old school på något sätt

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

Smaken är som baken... verkar följa i samma anda som factor 5:s star wars-lir till gamecube och de tyckte iaf jag var roliga... fast jag vet att många tyckte de var skittrista ^^ de är rätt old school på något sätt

Japp, ser dock väldigt snyggt ut!

Medlem

Lair ser riktigt fränt ut men tyvärr så ligger både Heavenly Sword och Assasins Creed före på inköpslistan. Fan, jag behöver mer pengar.

Medlem

Pressa pressa pressa, drakar, eld o annat., Nja, var mera sugen på detta innan jag skaffade PS3an, helt klart.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Mmmm verkligen... Skulle va kul o se några recensioner på detta... Jag har mina tvivel, men det kan också bli bra...

Du har iofs inda tvivel mot allting som har med PS3 att göra, spelar ingen roll om det är Firmware uppdateringar , nya spel eller konsolen i sig. Jag tvivlar lite på dig.

Inaktiv
1
Skriv svar