Betatesta Hellgate: London

Robot
Inaktiv
Betatesta Hellgate: London

Kul! Men jag gillade inte rubriken; kändes lite felvisande.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Medlem

Nej tack! Urk!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Sweet. Hoppas kan man ju alltid.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

äntligen hoppas man blir antagen till betatesten nu bara:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Nej tack. Grafiken och striderna ser as-tråkiga ut. I'll pass.

Medlem
Skrivet av Philip:

Nej tack. Grafiken och striderna ser as-tråkiga ut. I'll pass.

jag tycker grafiken kanske inte är på top men det är spel känslan man bryr sig om:P
det är ju därför man vill vara med i betan så man vet om man ska köpa elelr inte:D:up:


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:
Skrivet av Philip:

Nej tack. Grafiken och striderna ser as-tråkiga ut. I'll pass.

jag tycker grafiken kanske inte är på top men det är spel känslan man bryr sig om:P
det är ju därför man vill vara med i betan så man vet om man ska köpa elelr inte:D:up:

Word


signatur

living let die

Medlem
Inaktiv

förbokat nu då, hoppas på en beta

Medlem

Man borde vilja vara med i betan på grund av en anledning, för att hjälpa utvecklarna att förbättra och finslipa sin produkt. Önskar man bara testa spelet, bör man vänta till en trial/demo-version, då detta ger en mycket mer rättvis bild av spelet än vad en ofärdig produkt, som en beta faktiskt är.


signatur
Medlem
Skrivet av Gabor:

Man borde vilja vara med i betan på grund av en anledning, för att hjälpa utvecklarna att förbättra och finslipa sin produkt. Önskar man bara testa spelet, bör man vänta till en trial/demo-version, då detta ger en mycket mer rättvis bild av spelet än vad en ofärdig produkt, som en beta faktiskt är.

ja det är väl sjklart rapoterar bugg och allt sånt dära ju för att göra det bättre tills det släpps.:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Beta/alpha testat mythos ett tag nu och dom har inte ens nån bugg report feature nånstans så det blev lite för struligt att raportera saker orkade inte leta up skiten. Om det blir så med Hellgate får dom nog inte mycket buggar fixade.

Medlem
Skrivet av Gabor:

Man borde vilja vara med i betan på grund av en anledning, för att hjälpa utvecklarna att förbättra och finslipa sin produkt. Önskar man bara testa spelet, bör man vänta till en trial/demo-version, då detta ger en mycket mer rättvis bild av spelet än vad en ofärdig produkt, som en beta faktiskt är.

Håller med, det är ganska lätt att få en missvisande bild av ett spel när man titta på betan. Men jag hoppas trots allt att jag kommer med i denna beta-omgång, jag är väldigt nyfiken på Hellgate!

Medlem

Spelet ser måttligt lamt ut i 1a person men i 3e ser det ok ut.


signatur

Haaf life

Medlem

Nä har redan spelat Diablo, tack ändå


signatur

---
Boo!

Medlem

tycker nästan att detta spel har sett sämre och sämre ut med tiden.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Inaktiv

Mja, har inte Flagship Studios nämnt i någon intervju att betan har en annan uppgift än vad den hade förrut? Alltså att demo testa spelet.. så vet inte riktigt om jag håller med er; alpha är mer som beta var förrut och pre-alpha är mer som alpha var förrut. Beta är mer som ett demo.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

En mmorpg-beta är ju lika mycket demo som ett betatest. Iaf om jag var företaget bakom spelet så skulle jag enbart vara glad desto fler betatestare jag fick (så länge det är ekonomiskt försvarbart) eftersom dessa spels natur är mycket beroendeframkallande och därigenom så ligger de på säkrare grund desto fler som testar det.

Men spelet måste givetvis vara något att ha för att stämma på ovantående.. så jo det är en risk!

Inaktiv

Grafiskt tycker jag det är helt OK, är nu bara känslan som i Quake/Painkiller med drops som i Diablo, kommer iaf jag bli en garanterad spelare.

Man är väl en loot-h**a helt enkelt,
P


signatur

Here's to alcohol, the cause of—and solution to—all life's problems.

1
Skriv svar