Company of Heroes uppdaterat

Robot
Inaktiv
Company of Heroes uppdaterat

Igen?
jävligt bra att dom patchar! Det enda spelföretaget ja vet om (utom Blizzards WoW) som har släppt så många patchar

EDIT Men glöm inte att återställa era inställningar, tror att patchen ändrade det - står tom i "changeloggen"!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Min worldbuilder slutade fungera efter uppdateringen tror jag...
Jag som precis lärt mig att bygga lite grann.

Btw om någon vill möta mig eller spela co-op nångång så nickar jag n0ll i CoH.

P.S. jag e sämst

Medlem

Har alltid problem med patchar(enda undantaget brukar vara om jag följer patcherna från början, vilket är sällan) med CoH vet jag inte viken patch jag har, tror att jag har installerat 1.2 men 1.3 funkade inte??? Bruka bli så att jag inte bryr mig och att jag lägger spelet på hyllan ett tag för att spela spelet igen vid en senare tidpunkt, just detta hände med CoH.

P.S. visst kan jag ta en match n0llk0ll0, skulle nog vara jämt då jag inte e så bra på RTS D.S.

Medlem
Skrivet av Jewek:

Har alltid problem med patchar(enda undantaget brukar vara om jag följer patcherna från början, vilket är sällan) med CoH vet jag inte viken patch jag har, tror att jag har installerat 1.2 men 1.3 funkade inte??? Bruka bli så att jag inte bryr mig och att jag lägger spelet på hyllan ett tag för att spela spelet igen vid en senare tidpunkt, just detta hände med CoH.

P.S. visst kan jag ta en match n0llk0ll0, skulle nog vara jämt då jag inte e så bra på RTS D.S.

eller så auto uppdaterar du via spelet..;) just an hint


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

DICE Canada patchade en hel del... över 10 patcher.. Tyvärr var alla nästan värdelöst gjorda..

Medlem

Alltid fint med patchar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Lite konstigt att min worldbuilder pajjade iaf.. :S

1
Skriv svar