Ubisoft utvecklar Heroes-spel?

Robot
QRT
Medlem
Ubisoft utvecklar Heroes-spel?

Trodde det handlade om Heroes of Might and Magic.

Medlem
Inaktiv

haha tänkte åsså det....
men kul att de ska göra spel på avatar....trånat efter den filmen ett tag nu


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Nog för att Heroes är det bästa som någonsin filmats men licensspel är ju blä i 99% av fallen.

Medlem

oooh vill ju ha homm6 !

Medlem

Jag vill ha Lost ^^ Me like it !

Inaktiv

Så Ubisoft som gjort så många respekterade titlar ska nu gå i samma spår som Lucasart? Trist, det är ju i 9 av 10 fall gigantiska floppar. Läs bara senaste recensionen av Transformers, eller ladda ner spelet...kan ju inte tänka mig att företaget varken vinner eller förlorar på det.

Inaktiv
Skrivet av Segas:

Så Ubisoft som gjort så många respekterade titlar ska nu gå i samma spår som Lucasart? Trist, det är ju i 9 av 10 fall gigantiska floppar. Läs bara senaste recensionen av Transformers, eller ladda ner spelet...kan ju inte tänka mig att företaget varken vinner eller förlorar på det.

Inte för att det verkar låta så väldigt intressant med ett Heroes spel, men man ska väl inte dra alla över en kant?
Det finns ju faktiskt licens-spel som blivit bra, fast de kanske inte är så många. Tex. Starbreeze's Riddick, någon?

Medlem

oja riddick va svinbra!

skulle inte ubi också mecka nått lost spel? eller är det bara jag som yrar ?

Medlem

Picke skillnaden är att riddick inte följde filmen utan gjorde något helt annat i riddick världen. Det är nog det enda sättet att göra ett bra licens spel. Använd licensen för att få inspiration till världen du har spelet i men bygg en egen story.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar