Hellgate: London-trailer

Robot
Medlem
Hellgate: London-trailer

ohhh sweet

Medlem

härlig grym trailer vill ha spelet nu!!!!
längtar som f*n, blir galen:S


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Mjo, nu såg spelet kul ut igen. Är lite ambivalent.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

ne nu får de fan släppa spelet istl tycker jag. länger ju så mycket så man håller på att bli galen!

Medlem

Jo jäkligt bra trailer med grymt bra komponerad musik.

Medlem

*Drägglar* om spelet får bra kritik kommer jag garanterat att köpa det.

Medlem
Skrivet av Birchoff:

*Drägglar* om spelet får bra kritik kommer jag garanterat att köpa det.

instämmer !

Medlem

Upplägget och storyn är jäkligt intressant och många av de trailers man sett av spelet (t.ex. den här och den som slutar med en slutstrid i en kyrka) är riktigt grymma, men alltid när jag ser gameplayfilmer får jag lite bleh-känslor, det ser inte så kul ut bara... Hoppas dock att det blir grymt för jag vill också få slakta demoner på Londons gator, torg och tunnelbanestationer...:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Håller med föregående talare. Gameplay såg rätt tråkigt ut I dom tidigare filmerna man sett. Däremot gillar jag juh storyn och upplägget, även om det är rippat som sjutton från mutant chronicles världen, till och med fonten är tagen därifrån

Medlem

Va? Har spelet en handling??

Medlem

Hoppas det finns bra förklarande text av prylar i spelet så man slipper hänga på forum för att ta reda på vad vissa skills/prylar egentligen gör.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Var det bara jag som tycke att detta spel kändes som ett hopkok av gamla uttjatade spel-/filmteman. Texterna och replikerna i den där trailern gav mig riktig B-filmskänsla.

1
Skriv svar