Alla Stjärtans Dag (Höhöhö)

Medlem
Alla Stjärtans Dag (Höhöhö)

Nej, usch vad förutsägbar pun, får bli spöstraff på den sen, eller, kanske en kvarts meningslöst fajtande mot Tyson, vilket som är mest plågsamt...

Eftersom jag är singel (och det här är en spelblogg) så behöver jag väl inte gå in så mycket på förhållande-misären utan kan istället konstatera att jag inte spelat så mycket idag. Har mest pillat med Mirror's Edge på PC, som jag, hrrm, "hittade", fick inte igång det och nu... "letar" jag efter en annan version. Jag borde ju köpa det till PS3an, men jag vet inte, slantarna bör jag hålla på, fick pröjsa en badminton-räkning, jepp, jag spelar badminton, samt att jag köpte 5 filmer igår, fina billiga grejer iallafall! Köpte; The Untouchables, Usual Suspects & en Mel Gibson-box med Payback, okänd thriller och Tequila Sunrise - som är anledningen till att jag köpte grejen.

Här skulle det vara en film-poster men haha, det blev en drink istället!

Hmm vad mer? Jo, jag lånade en GBA med Advance Wars (första) av Andréas ( @zoom7) , så jag satt och pilla lite med det förut. Väldigt många träningsuppdrag men jag gillar stilen på spelet, även fast jag som tidigare konstaterat är mer av en Run-and-gun-snubbe än RTS/Taktik/Planera i 3 timmar-person. Förutom i Baldur's Gate, där jävlar blir det långa taktiker innan drak-fighter och alla som spelat dem vet att man måste planera inför sånt, rushar man så får man smisk!

Inget Zelda idag, eller CoD, eller Failkyria. Usch, jag vill verkligen ha en DSi nu, längtar efter att kunna spela mellan sängen och datorn, det må bara vara en dryg 30 sekunder - minut att gå, eller, ja, så långt är det inte, men man måste ju räkna in oförutsedda saker, som att behöva dricka vatten eller prata med nån. Nåja, både jag och Andréas tror på en vår-release, kanske Mars - April, innan sommaren iallafall då det är högsäsongen för bärbart spelande, right?

Nåja, god Alla Hjärtans Dag och sånt, maken till mer kommersiellt trams får man leta efter.

#blogg


signatur
Medlem
Alla Stjärtans Dag (Höhöhö)

haha fan va roligt att det blev en tequila bild istället, hahah!!

1
Skriv svar