Vilken spelserie är mest överskattad?

Robot
Vilken spelserie är mest överskattad?
Medlem
Vilken spelserie är mest överskattad?

Halo


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Halo. Så jävla bra är det inte. Inte snyggt för den delen heller.

Medlem

Annan; Metroid.

Halo? Ehm. Har ni spelat det och satt er in i historian så är det en sjukt bra sci-fi historia som är jäkligt spännande. Antagligen follk som inte ens äger en xbox som tar det / ps3 fanboys

Medlem

Halo, Metroid och Half Life 2 ej ettan!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av Nikie:

Annan; Metroid.

Halo? Ehm. Har ni spelat det och satt er in i historian så är det en sjukt bra sci-fi historia som är jäkligt spännande. Antagligen follk som inte ens äger en xbox som tar det / ps3 fanboys

Jag har ägt både Halo, Halo 2 och Xbox 1. Och jag spelade och spelade. Men lyckades då aldrig förstå hypern med spelet. Skulle jag skaffa mig en Xbox360 i framtiden, lär jag nog vara den enda Xbox360-användare som inte kommer köpa Halo 3.

-----

Så mitt svar på frågan blev Halo.

Medlem
Skrivet av Nikie:

Annan; Metroid.

Halo? Ehm. Har ni spelat det och satt er in i historian så är det en sjukt bra sci-fi historia som är jäkligt spännande. Antagligen follk som inte ens äger en xbox som tar det / ps3 fanboys

Jag har spelat både Halo 1 och 2, jag tycker inte spelen är dåliga men i frågan om vilken spelserie som är mest Överskattad så sätter jag Halo i topp.

Medlem

The Sims helt klart.

Medlem

Sims, Halo och Half-Life 2

Medlem

Jag tycker man får ta the sims för lite vad det är.

Medlem

GTA, not my cup of tea.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

Halo (xbox) och MGS (plongstation)

/360-ägare

Medlem

Säger också Halo, men då den som jag trodde redan fått så många röster, lade jag min på Final Fantasy, fruktansvärt överskattade serie och genre. ^^


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

The Sims helt klart, vilket skräp!


signatur

Meep!

Inaktiv

Final Fantasy tog jag, har aldrig spelet något av spelen mer än för att dömma dom
Kanske ska ge mig på 7'an bara för att folk säger det är bäst, men jag har kollat på när brorsorna spelar och jag förstår inte hur de kan ens tycka om de spelsett som spelen har

Inaktiv
Skrivet av Phobo:

The Sims helt klart, vilket skräp!

Tillhör du målgruppen? Känns rätt meningslöst att kommentera det annars.

Medlem
Medlem

Måste nog också säga Halo, både första och andra. Har kört båda spelen på Xbox, men förstår inte alls vad allt hype är om?
Enformigt, 2an hade tråkiga miljöer också..


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem

med risk för flame så säger jag ju zelda,, 1an och 3an var ju bra, resten har verkligen varit kassa.. men fanboys will be fanboys

Medlem
Medlem

Halo och Mario. Älskar de flesta FPS spel fast Halo var verkligen inte så speciellt som man fick intrycket av så det måste jag nog säga att det är mest överskattat.
Sen Mario är ju nästan lika överskattad då de flesta tycker att allt som heter något med Mario är sjukt bra trots att det egentligen inte är så bra utan att folk bara inbillas att skiten är bra för det står mario på den.

För er som skrivit final fantasy så måste jag fråga varför? Gillar man den typen av spel så är de absolut bäst i sin klass sen om man inte gillar sådanna rollspel är det ju klart man inte tycker om spelen det är ju ganska självklart och har ingenting med hur överskattat det är.

Inaktiv

Metal Gear Solid antagligen.. Värsta skit jag spelat när jag lånade en ps2 för länge sen.

Medlem

GTA (2an var ok, sen tog det stopp),
HL2 med expansioner (aldrig någon vidare känsla),
Delta Force (de var bra när de kom men har egentligen alltid varit kassa i jämförelse till annat.)

Starcraft är knappast en spelserie ännu. (Ett enda spel och expansion på nio år.)
Final Fantasy är väl en smaksak. Personligen tycker jag att alla spel från serien som jag har testat är grymt bra.

Inaktiv

Halo och tätt efter följer Zelda.

Mest underskattade är Fallout


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Halo, Sims och NFS.

Medlem

finns flera satte min röst på sims för det är spelserien jag har haft 0 glädje av dom andr har iaf varit lite roliga


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Säger Halo. Finns verkligen inget som gör den serien bra. Dålig grafik, dålig AI, tråkiga och repetativa miljöer och bara ett genomtrist spel.

Inaktiv

GTA & Halo. Alltså, spelen duger väl, men jag har aldrig varit fascinerad av dem personligen.

Medlem

Halo. Det är bara ett annat fps, till konsol dessutom.


signatur

yolo

Medlem

Halo utan tvekan har aldrig riktigt förstått vad alla konsoll kids ser i spelen, inget speciellt för fem öre.

Skriv svar