White Knight-trailer

Robot
Medlem
White Knight-trailer

Ser grymt mumsigt ut, ahhh så kan man inte få heller D:


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Vill haaaaa! ;_; Ser ju så kul ut...

Medlem

meeeeeh såg inte det minsta intressant ut -.- synd

Medlem

Doh, såg alldeles för japanskt ut. ><. Även om den stora masken ser ball ut. ^^..
.. bara jag som kommer att tänka på Sailormoon när hon typ "gör om sig" när ni ser snubben göra sig till robot? Ser juh typ likadant ut... nästan..! ;o

Medlem
Skrivet av Mykee:

Doh, såg alldeles för japanskt ut. ><..
.. bara jag som kommer att tänka på Sailormoon när hon typ "gör om sig" när ni ser snubben göra sig till robot? Ser juh typ likadant ut... nästan..! ;o

Sailor Moon var knappast först med idéer om transformationer.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Mykee:

Doh, såg alldeles för japanskt ut. ><..
.. bara jag som kommer att tänka på Sailormoon när hon typ "gör om sig" när ni ser snubben göra sig till robot? Ser juh typ likadant ut... nästan..! ;o

Sailor Moon var knappast först med idéer om transformationer.

Hah, naej.. Jag tänkte mera på själva sekvensen när hon gör om sig. :P. Inte på det faktum att hon gör om sig, kom bara att tänka på det när jag såg han göra det anyhoo.

Medlem

Alltså japaner... kan dom aldrig förnya sig när det gäller design? Måste allt se så manga och gulligt ut?

Medlem

Men SUCK? 90 sekunder CGI-film och det skall säga... exakt VAD om spelet? Noll ingame, fyfan så pinsamt.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Mykee:

Doh, såg alldeles för japanskt ut. ><..
.. bara jag som kommer att tänka på Sailormoon när hon typ "gör om sig" när ni ser snubben göra sig till robot? Ser juh typ likadant ut... nästan..! ;o

Sailor Moon var knappast först med idéer om transformationer.

undrar vad det har med hela saken att göra? Jag tänkte bara på en kass mecha-Shounen anime trailer eller nåt när jag såg detta.

Medlem

Kan inte ett enda japansk rpg vara utan anime gubbar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

http://www.gametrailers.com/player/13330.html för en film med combat i.
Och jag tycker spelet ser sjukt nice ut, men sedan är jag manga/animé-fantast också.

Medlem

Kommer nog bli mitt inköp tillsammans med ps3+50" lcd tv 2008

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Kan inte ett enda japansk rpg vara utan anime gubbar.

Varför måste man gå mot realitiska looks för ? Det är en fantasyvärld liksom.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Får rejäla FF9-vibbar av det hela, vilket förståss inte är dåligt då ff9 hade riktigt bra känsla och story.

Inaktiv

Tycker det såg väldigt coolt ut. Kanske inte FF coolt, men bra ändå.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Night Hawk:

Kan inte ett enda japansk rpg vara utan anime gubbar.

Varför måste man gå mot realitiska looks för ? Det är en fantasyvärld liksom.

Rätta mig om jag har fel - men Night Hawk sa inget om realism. Han sa utan ANIME gubbar..det måste inte tvunget betyda att han vill ha realism, utan snarare är som mig rätt uttråkad på just den stilen.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Kan inte ett enda japansk rpg vara utan anime gubbar.

Håller med det ser bara konstigt ut.

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Kan inte ett enda japansk rpg vara utan anime gubbar.

Skrivet av Perequin:

Alltså japaner... kan dom aldrig förnya sig när det gäller design? Måste allt se så manga och gulligt ut?

alltså svennar... kan dom aldrig förnya sig när det gäller design? måste allt vara "realism" och pang pang vapen?
kan inte ett enda svensk fps vara utan "realistiska" människor?

f.ö vågar jag lägga lite pengar på att det här var ingame, då man ser på siluetterna att det faktiskt är lowpoly :):up:

Medlem

Jag förstår inte varför folk klagar på CGI-trailers, själv tycker jag att det inför en hel del känsla till spelet i sig. I alla fall... tyckte att spelet såg oerhört intressant ut, den enda nackdelen är ju att det släpps till PS3.

Måste nog skaffa mig en PS3:a men det lär väl inte bli inom den närmaste framtiden, speciellet inte nu när det släpps så oerhört många bra spel till 360.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Japanen säger, ändra ALDRIG på ett vinnande koncept.
Amerikanen säger, ta de japanen gjort och lägg in G.I. Joe-figurer istället.
Svensken säger, WTF! kom på nåt nytt, det finns inget att göra här i skogen.

Flakmonkey
Skrivet av Mahone:

Svensken säger, WTF! kom på nåt nytt, det finns inget att göra här i skogen.

Vi säger kanske det, men ändå köper vi samma sak om och om igen...

Europa och USA har en stil Japan en annan... vissa gillar båda stilarna... andra gillar bara den ena... ingen har rätt och ingen har fel, bara en egen smak...

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av Night Hawk:

Kan inte ett enda japansk rpg vara utan anime gubbar.

Skrivet av Perequin:

Alltså japaner... kan dom aldrig förnya sig när det gäller design? Måste allt se så manga och gulligt ut?

alltså svennar... kan dom aldrig förnya sig när det gäller design? måste allt vara "realism" och pang pang vapen?
kan inte ett enda svensk fps vara utan "realistiska" människor?

f.ö vågar jag lägga lite pengar på att det här var ingame, då man ser på siluetterna att det faktiskt är lowpoly :):up:

Jo, det var ju någon tidig in-game trailer för detta spel som visade att grafiken är typ sådär snygg.

Medlem

Verkade som om det var delvis CGI, vissa sekvenser var för snygga och högupplösta medan andra uppenbarligen var ingame.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Det här tror jag kommer bli ett riktigt bra spel, även om jag inte är ett jättestort fan av j-rpg.

Är det någon som vet vad låten heter? Den sparkar rumpa.

Medlem

Ser jäkligt cool ut..

Medlem

Precis som Wristwatch får även jag lite FF9-vibbar, och FF9 var riktigt, riktigt bra. White Knight ser ut att bli ett riktigt trevligt lir.

Medlem

Förresten, är det bara jag som tänker "Gundam in the middle ages"?


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

hade det inte varit en spel trailer så hade det varit årets anime att se fram emot, hade rysningar igenom hela trailern, blir ett måste det här spelet

1
Skriv svar