Metal Gear Online bekräftat

Robot
Medlem
Metal Gear Online bekräftat

ser onekligen nice ut, lite som PSP online spelet, ser fram emot att se detta, borde kanske införskaffa först ett job och sen ett ps3


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Kan bli bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Är väl mer för MGS sp-del som man lirar spelen men MGO till MGS3S var ganska kul det med :). Får hoppas att de uppdaterat kontrollerna i MGS4 bara, att sikta och skjuta med en tryckkänslig knapp är inte så himla bekvämt.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Ettan och Tvåan var roliga, sen tycker jag det bara gått utför hehe

Medlem

Vet ej om det blivit rapporterat här redan, men på den sidan finns ju material där Kojima spelar MGS4 ingame!? Kanske ni visste redan, men själv är det första gången jag ser ingame film från spelet!?! Ser onekligen riktigt bra ut!!!

Ingame MGS4

Edit:Av det jag såg på filmen från mgs4, så skulle jag definitivt köpa en ps3:a för att få spela det. Förutsatt att spelet inte kommer till 360?? Men det här ser verkligen grymt bra ut!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Gameplay-filmen gör så man knappt orkar vänta längre, verkar ju så himla bra

Medlem

Trodde faktiskt inte att spelet skulle bli så snyggt och actioninriktat... Jag gillar verkligen vägen dem tagit här i 4:an, dem tidigare spelen har varit lite för sega för min smak. Gillade 1:an och 2:an, men det här ser verkligen mycket roligare ut!!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Awesome, blir nog en Ps3 i framtiden enbart pga detta.

Inaktiv

Tunnrullarfighting. Nä det blir nog nått annat spel.

1
Skriv svar