Medlem
Intervju

Alla artiklar och intervjuer har väl inte varit tipptopp, men denna är faktiskt ovanligt uttömmande! Ni som följt bloggen har hört flera av svaren redan

http://www.videogamer.com/xbox360/battlefield_1943/preview-14...

Citat:

VideoGamer.com: The Battlefield franchise has a rich history and there's lots of interest. Fans are asking when you are going to make certain games. Do you keep an eye on the forums?

PL: Oh yes! I feel a little sad sometimes when people say they're lazy or they're not listening to the fans. Yes of course we keep track of what the forums are saying. I can't say anything really, but we have plans. Definitely big plans. The fans don't need to worry.

#blogg


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem
Intervju

"I feel a little sad sometimes when people say they're lazy..."
:D:D
Du borde känna dig glad för att de inte lyssnar på sina egna fans

EDIT: jag kanske missförstod ditt svar lite, men strunt samma!

OnT: Bra intervju, och bra svar! Längtar till sommar'n.

Inaktiv

När kan vi vänta oss ett demo till PSN då?

Har börjat lira 1942 igen o längtar till 1943!
Blev lite besviken när Gordon Van Dyke sa att det "Battlefield 3" endast är ett rykte (även fast jag trott att BC2 skulle bli nästa BF2 för oss PC spelare) men tillade att DICE inte glömt bort fansen som vill ha ett nytt BF2!


signatur

PSN: japp :)

Medlem
Skrivet av Musicc:

När kan vi vänta oss ett demo till PSN då?

Har börjat lira 1942 igen o längtar till 1943!
Blev lite besviken när Gordon Van Dyke sa att det "Battlefield 3" endast är ett rykte (även fast jag trott att BC2 skulle bli nästa BF2 för oss PC spelare) men tillade att DICE inte glömt bort fansen som vill ha ett nytt BF2!

Citat:

VideoGamer.com: Where does 1943 sit in terms of quality in comparison with other Battlefield games? Hardcore fans might look down their noses at it because it's download only.

PL: I think they should give this a try, really. It's definitely not a casual game. It's not easy. It's not a stupid game. The trial version is free. If you give it a try and see what you think, then you can say if you like it or not. We've done quite a few tests with non Battlefield players and also old fans. Overwhelmingly good, positive feedback on the atmosphere and the spirit of 1942. It's really in there.

Hoppas det där räcker som var

Medlem
Citat:

VideoGamer.com: Where does 1943 sit in terms of quality in comparison with other Battlefield games? Hardcore fans might look down their noses at it because it's download only.

PL: I think they should give this a try, really. It's definitely not a casual game. It's not easy. It's not a stupid game. The trial version is free. If you give it a try and see what you think, then you can say if you like it or not. We've done quite a few tests with non Battlefield players and also old fans. Overwhelmingly good, positive feedback on the atmosphere and the spirit of 1942. It's really in there.

Hehe. Undrar var som skiljer demot från fullversionen En bana i stället för 3? Då lär det bli många som nöjer sig med det kan man misstänka.

Medlem
Skrivet av Mhorix:
Citat:

VideoGamer.com: Where ...

Hehe. Undrar var som skiljer demot från fullversionen En bana i stället för 3? Då lär det bli många som nöjer sig med det kan man misstänka.

Men frågan är om många nöjer sig med 1-7 dagar.
D.v.s. en logisk väg är att tidsbegränsa trial-versionen.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av Shimo:

Men frågan är om många nöjer sig med 1-7 dagar.
D.v.s. en logisk väg är att tidsbegränsa trial-versionen.

Smart

Medlem
Skrivet av Mhorix:
Skrivet av Shimo:

Men frågan är om många nöjer sig med 1-7 dagar.
D.v.s. en logisk väg är att tidsbegränsa trial-versionen.

Smart

Tack.

Nu ska jag bara hitta någon som vill betala mig för det


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

battlefield är enligt min smak lätt bättre än just cod för att de har massa underbara bilar/tanks och helikoptrar.

1
Skriv svar