Massive om grafiken i World in Conflict

Robot
Medlem
Massive om grafiken i World in Conflict

Betan såg inte ut som detta iaf Men betan hade väl inte stöd för dx10?

Medlem

nice me marken som förstörs lite synd bara att man inte har dx 10 men nångång så fixar man de me.

Medlem

Önskar att det var ett FPS i samma stil som BF2


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

nuvarande öppna betan har stöd för DX10 och då ser det ut sådär.

Är inte dethär en gammal film föresten eller är det bara jag som sett den på något annat ställe för typ 2 veckor sedan?

Medlem
Skrivet av PheoniX_VII:

Är inte dethär en gammal film föresten eller är det bara jag som sett den på något annat ställe för typ 2 veckor sedan?

Korrekt.

Medlem
Skrivet av PheoniX_VII:

nuvarande öppna betan har stöd för DX10 och då ser det ut sådär.

Är inte dethär en gammal film föresten eller är det bara jag som sett den på något annat ställe för typ 2 veckor sedan?

Jag har allting på max och ett dx-10 kort och det ser inte i närheten så snyggt ut.

Medlem

Fan har dom laggt till bas på hans röst eller?

Medlem

Fan va snyggt spel, älskar när man kan förstöra byggnader och marken så där. Precis som i CoH

fråga:
Klarar min dator av detta spel?

Dator specifikationer i min signatur.

Medlem

Ja.
Fast allt på max kan du nog glömma.

Var han sann med dubbla monitorer?
Verkar ju helt befängt att man måste ha DX10 för att kunna köra med två skärmar. Måste varit en bugg i hans talsyntes


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Ljuset va riktigt vackert, och röken va inte helt fel den heller. Fan jag måste verkligen ta och införskaffa mig ett DX10-kort, men jag tror att jag ska vänta tills Geforce 9 släpps, vilket bör bli i slutet av året.

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Ja.
Fast allt på max kan du nog glömma.

Var han sann med dubbla monitorer?
Verkar ju helt befängt att man måste ha DX10 för att kunna köra med två skärmar. Måste varit en bugg i hans talsyntes

Max inställningar är inte så speciellt viktigt för mig
Bara spelet är kul så spelar jag

Medlem
Medlem

Det där var bland det mest imponerande jag sett, röken och ljuset var ju ruggigt snyggt!


signatur

En styck signatur.

Medlem

Kommer detta bara till PC?
Eller har dom snackat framtida släpp på konsol?

Inaktiv

Jag kan tusan inte sluta spela detta spel, ett minimum om 2 timmar är min dagliga dos.

Tror att spelet kommer till xbox 360 också om ja inte minns fel.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Fan va snyggt spel, älskar när man kan förstöra byggnader och marken så där. Precis som i CoH

fråga:
Klarar min dator av detta spel?

Dator specifikationer i min signatur.

håller med älskar att man kan förstöra hus och så spelade ju öppna betan och på dh spelade jag det
var grymt snyggt och riktigt kul när man började lära sig det:D
tror nog man kommer behöva en bra dator för detta om man vill köra på max inställningar.
men om man är som mig spelar grafiken inte sån stor roll bara det är bra gjort ochroligt så går det att spel:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Lirade det på dreamhack winter..får hoppas att dom overhaulat en hel del. Såg ut som crap då och var inte särskilt kul heller.

Medlem

Godrace - volumetric lightning mmmmm

Inaktiv

ser riktigt vackert ut, har suttit och lirat betan på maxxade inställningar och DX9, redan då ser det ju fin fint ut!

Inaktiv
Skrivet av miffot:
Skrivet av n0llk0ll0:

Fan va snyggt spel, älskar när man kan förstöra byggnader och marken så där. Precis som i CoH

fråga:
Klarar min dator av detta spel?

Dator specifikationer i min signatur.

håller med älskar att man kan förstöra hus och så spelade ju öppna betan och på dh spelade jag det
var grymt snyggt och riktigt kul när man började lära sig det:D
tror nog man kommer behöva en bra dator för detta om man vill köra på max inställningar.
men om man är som mig spelar grafiken inte sån stor roll bara det är bra gjort ochroligt så går det att spel:D

Man behöver faktiskt inte en så jääävla bra dator för att maxxa det, jag har en bra dator med inte High-End performence dator direkt och för mig flyter det på riktigt bra med maxxade inställningar.

Dom har verkligen lyckatss med optimeringen enligt mig.

Medlem

Stackars Martin, hans röst var ju helt i osynch med läpprörelserna, iaf i Flash-versionen av filmen.

DX10-kort har jag inte (7800 GTX) men röken och explosionerna ändå klart det snyggaste jag sett hittills på min dator.

Medlem

Fult att bara ha dubbelskärm för de med dx10.

Det med röken var riktigt fint.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Fan va snyggt spel, älskar när man kan förstöra byggnader och marken så där. Precis som i CoH

fråga:
Klarar min dator av detta spel?

Dator specifikationer i min signatur.

jag har em sämre prolle, lite bättre graffe och jag kör 800x600, mesta på low, lite på medium och jag klagar inte på nåt. snygga explosioner, bryr mig inte så mycket om animationer utan spelar bara i det mest utzoomade läget och det flyter på. så ladda ner och spela. försöker spela 2 timmar om dan men flickvän, hund och hoj drar ner på kvalitetstiden.

Medlem

Ganska kul spel överlag, vad jag testat (betan) hittills. Kul koncept med klass-baserat (TF) RTS, där man samarbetar med grupper av olika enheter. Kul med bra spel, för ärligt talat ser vi väl rätt få av dem nu för tiden - de där spelen som genomgående är kul och inte bara har fräsigaste grafiken?


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Inaktiv

Sparable - Nvidia har beta drivare för WiC betan, prova och se om dom gör någon skillnad.

Birchoff - God_rays_. Fast Godrace låter som ett intressant spel

Medlem

Tyckte faktiskt också spelet inte var specielt roligt iaf inte betan och spelet är inte ens i närheten av i samma klass som COH i varken grafik eller gameplay enligt mig. Sen angående optimeringen jo den var väl lite si så där dock så hade jag lite blinkade svarta artifacts på vissa ställen med mitt 8800 gtx och det förstörde upplevelsen lite. Men men det är ju trots allt betan, väntar nog på demo jag.

Medlem

Det var faktiskt ett rätt tråkigt spel - ur autentiskt perspektiv.

Det är jättefin grafik när man zoomar in fordon och soldater, visst.

MEN NÄR HAR MAN NÅGONSIN TID ATT GÖRA DET I DETTA SPEL? DET SMÄLLER ÖVERALLT HELA TIDEN. MAN MÅSTE MASS-SKICKA TRUPPER KONSTANT. DET FINNS INGEN TID FÖR GRAFFE-DREGLANDE.

Tyvärr.....

COH är tyvärr (obs!)"det närmsta" perfektionism jag hittills sett.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Tyckte faktiskt också spelet inte var specielt roligt iaf inte betan och spelet är inte ens i närheten av i samma klass som COH i varken grafik eller gameplay enligt mig. Sen angående optimeringen jo den var väl lite si så där dock så hade jag lite blinkade svarta artifacts på vissa ställen med mitt 8800 gtx och det förstörde upplevelsen lite. Men men det är ju trots allt betan, väntar nog på demo jag.

Det var inte små ninjor? Razer har en tävling iaf, de har plaserat små ninjor i betan, hittar man dom i tar scrrenshot så kan man vinna hardvara ......

Medlem
Skrivet av prof:

Det var inte små ninjor? Razer har en tävling iaf, de har plaserat små ninjor i betan, hittar man dom i tar scrrenshot så kan man vinna hardvara ......

LOL
Sköna lirare, mer sånt


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

12
Skriv svar