Firmware 1.90 till Playstation 3 imorgon

Robot
Firmware 1.90 till Playstation 3 imorgon
Medlem
Firmware 1.90 till Playstation 3 imorgon

Hums. Känns som att man av misstag kommer trycka ut skivan etc hela tiden med triangel. Hoppas det blir en bekräfta sak. Sen kan man ju fråga sig hur nödvändigt det är

Inaktiv

Ability to rearrange games on the XMB

taaaack!
råkade sätta igång värdelösa baseball spelet demon igår istället för Tekken..effs! Tekken ska ligga längst upp!...autostart på tekken när man startar ps3an tack!

Medlem
Skrivet av F3D:

Ability to rearrange games on the XMB

taaaack!
råkade sätta igång värdelösa baseball spelet demon igår istället för Tekken..effs! Tekken ska ligga längst upp!...autostart på tekken när man startar ps3an tack!

Haha, du är inte ensam.

Medlem

Borde finns en sök-medlem grej på ps3an... vill ju kunna söka användare t.ex. dom som bor närmast i Sverige, Skandinavien lr Europa osv..

Inaktiv

Bra Ps3 vecka! Först uppdateringen och sen Heavenly Sword demot på torsdag.

Inaktiv
Skrivet av PvtNils:

och sen Heavenly Sword demot på torsdag.

WAT

åååh..torsdag som annars är bond-dag..

:heart:

Medlem

Inte illa, bara synd att man inte fått tillbaka sin konsol från nordisk film ännu...


signatur
Medlem

Grejjt! Man blir så glad utav updates!

Jag saknar dock fortfarande förmågan att skapa egen katalogstruktur bland foton, musik, filmer, och möjligtvis spel.

Medlem

vad r det för baseboll demo? något jag missat? eller måste man ha ett typ us konto eller?

Inaktiv
Skrivet av xarl:

vad r det för baseboll demo? något jag missat? eller måste man ha ett typ us konto eller?

yes
MLB The Show 07

Medlem

Nice med updates hela tiden tack Sony <3

Inaktiv
Skrivet av F3D:

Tekken ska ligga längst upp!...autostart på tekken när man startar ps3an tack!

haha

nu måste man hitta någon fräsig bild att ha som bakgrund också

Skrivet av Tony:

Jag saknar dock fortfarande förmågan att skapa egen katalogstruktur bland foton, musik, filmer, och möjligtvis spel.

håller verkligen med!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Äntligen får PS3 lite kärlek

Inaktiv
Skrivet av Nikie:

Hums. Känns som att man av misstag kommer trycka ut skivan etc hela tiden med triangel. Hoppas det blir en bekräfta sak. Sen kan man ju fråga sig hur nödvändigt det är

Sällan du får nyheter till något negativt. Om du är så klåfingrig att du kommer råka trycka triangel, scrolla i menyn och välja eject disc så blir jag väldigt orolig för din kapacitet och framtid som spelare >_<

Väldigt många som finner det jobbigt att kleta ner sin PS3 med fingeravtryck är i alla fall väldigt nöjda med det här enkla tillägget. ;D

Medlem
Skrivet av clark.dennis:

Väldigt många som finner det jobbigt att kleta ner sin PS3 med fingeravtryck är i alla fall väldigt nöjda med det här enkla tillägget. ;D

Vilken update kommer att fixa att maskinen inte drar åt sig så förbannat med damm då?


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

När ska funktionen att kunna ladda ner saker i bakgrunden när man kollar på film komma då?
Eller divx/xvidstöd, eller att kunna nätverksbrowsa musik och film så att ps3an kan bli en användbar mediespelare...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Finns någon uppdaterad och tillmötesgående själ som kan svara på följande: Jag har hört att PS3:ans blu-rayspelare inte stöder 720p-upplösning på FILMER, bara 1080i. Resultatet blir att vi som inte har full-HD får nöja oss med DVD-kvalitet när vi ser blu-rayfilmer på PS3. Däremot stöder den tydligen 720p på SPELEN. Stämmer detta eller ej? Om så är fallet, kommer Sony att ta hänsyn till oss stackare som inte har full-HD?

Flakmonkey
Skrivet av Sheik Yerbouti:

Finns någon uppdaterad och tillmötesgående själ som kan svara på följande: Jag har hört att PS3:ans blu-rayspelare inte stöder 720p-upplösning på FILMER, bara 1080i. Resultatet blir att vi som inte har full-HD får nöja oss med DVD-kvalitet när vi ser blu-rayfilmer på PS3. Däremot stöder den tydligen 720p på SPELEN. Stämmer detta eller ej? Om så är fallet, kommer Sony att ta hänsyn till oss stackare som inte har full-HD?

Om jag inte minns helt fel så fixades det i senaste uppdateringen...

Inaktiv
Skrivet av simulacra:

Eller divx/xvidstöd, eller att kunna nätverksbrowsa musik och film så att ps3an kan bli en användbar mediespelare...

du menar media servers som kom i förra uppdateringen eller?

Medlem

Hur F*N sorterar man spelen i egen ordning. Går ju bara välja att de ska sorteras efter datumet man ladda ner dom. Man får ju inte välja själv vilket spel som ska ligga vart. Kanske bara jag som missar något ?

Medlem
Skrivet av simulacra:

När ska funktionen att kunna ladda ner saker i bakgrunden när man kollar på film komma då?
Eller divx/xvidstöd, eller att kunna nätverksbrowsa musik och film så att ps3an kan bli en användbar mediespelare...

Prova med det här programet, tversity. Funkar kalas bra. Kärvade dock lite innan jag fick det att funka. Annars kan du prova Nero media. Har dock inte provat det själv men men...

tversity: http://www.tversity.com/home

8)

Flakmonkey
Skrivet av PanzerRanger:
Skrivet av simulacra:

När ska funktionen att kunna ladda ner saker i bakgrunden när man kollar på film komma då?
Eller divx/xvidstöd, eller att kunna nätverksbrowsa musik och film så att ps3an kan bli en användbar mediespelare...

Prova med det här programet, tversity. Funkar kalas bra. Kärvade dock lite innan jag fick det att funka. Annars kan du prova Nero media. Har dock inte provat det själv men men...

tversity: http://www.tversity.com/home

8)

Windows Media Player 11 fungerar också alldeles utmärkt, om man inte måste ha stöd för .avi förstås...

Medlem

[/quote]

Windows Media Player 11 fungerar också alldeles utmärkt, om man inte måste ha stöd för .avi förstås...[/quote]

Hur funkar det inställningsmässigt? Tversity är inte jätteenkelt. MP 11 skulle vara trevligt att prova

Flakmonkey
Skrivet av PanzerRanger:

Windows Media Player 11 fungerar också alldeles utmärkt, om man inte måste ha stöd för .avi förstås...[/quote]

Hur funkar det inställningsmässigt? Tversity är inte jätteenkelt. MP 11 skulle vara trevligt att prova[/quote]

Hur lätt som helst tbh, välj bara vad du ska dela ut och sen när WMP11 hittar PS3an (vilket den gjorde automatiskt för mig) så godkänner du den bara.

1
Skriv svar