Filmat och fotat: Jagged Alliance 3

Robot
Medlem
Filmat och fotat: Jagged Alliance 3

Grafiken är så rysk att man håller på att spy.

Medlem

Ooh, roligt. Jagged Alliance. \o/. Kul att dom har kvar musiken från 2an. ^^. Kan nog bli skoj, ser grymt Silent Storm-ish ut dock, det är juh ett kul spel iof men får hoppas på att det är lite skillnad på dom båda iaf.

Medlem

Verkar helt ok, bara att hoppas att det blir ett riktigt jagged Alliance spel av det

Inaktiv
Skrivet av Mykee:

Ooh, roligt. Jagged Alliance. \o/. Kul att dom har kvar musiken från 2an. ^^.

Inte bara musiken dom återanvänt, samtliga ljud verkar vara från 2:an.

Medlem

Förhoppningsvis är det lika kul som Deadly Games... 2an var lite för buggigt för att kunna vara kul.

Medlem
Skrivet av Perequin:

Förhoppningsvis är det lika kul som Deadly Games... 2an var lite för buggigt för att kunna vara kul.

Där kom väl patchar som fixade 2an rätt bra? Det gick att spela igenom iaf och det var hur bra som helst ^^

Inaktiv
Medlem

*drool* Ännu ett lir att verkligen längta efter! 1:an o 2:an har man ju lirat som en jefla gnu. Det här ser verkligen bra ut än så länge!

Ser ut som turbaserat, som föregångaren, sa inte bethesda att turbaserade spel tillhör det förflutna?

Medlem

Har svårt att tro att det kan överträffa Silent Storm. Det verkar ju vara samma motor, men grafiken är inte förbättrad på något sätt. Jag hoppas bara på att det är lika öppet och fritt som JA 2. Time will tell... sooner or later, time will tell...

Inaktiv

Kul med lite nyheter om JA3 men jag undrar om det verkligen finns pengar kvar i spelet, det börjar bli många turer nu.

Medlem

ser lite föråldrat ut. ungefär som den gamla trailern till fallout 3 (eller concept fallout 3)


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Tror det här är 3e försöket eller nått på ett Jagged Alliance 3, de tidigare spelen lades antingen ner eller fick lov att byta namn. Tydligen va dom inte tillräckligt bra för att få kallas Jagged Alliance.

Ett av dom har jag för mig bytte namn till Brigade E5: New Jagged Union.

Medlem
Skrivet av bullet tooth tony:

Ser ut som turbaserat, som föregångaren, sa inte bethesda att turbaserade spel tillhör det förflutna?

Vad har Bethesda med det här spelet att göra?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Skrivet av mr.bear:
Skrivet av bullet tooth tony:

Ser ut som turbaserat, som föregångaren, sa inte bethesda att turbaserade spel tillhör det förflutna?

Vad har Bethesda med det här spelet att göra?

lol ja exakt undrar jag med! Ser bra ut tycker jag.


signatur
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av bullet tooth tony:

Ser ut som turbaserat, som föregångaren, sa inte bethesda att turbaserade spel tillhör det förflutna?

Vad har Bethesda med det här spelet att göra?

lol ja exakt undrar jag med! Ser bra ut tycker jag.

Nej, det var bara en kommentar till att det går bra med att göra turbaserat än idag. Jag bara surar över vad Bethesda gör med fallout 3.

Skrivet av bullet tooth tony:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av bullet tooth tony:

Ser ut som turbaserat, som föregångaren, sa inte bethesda att turbaserade spel tillhör det förflutna?

Vad har Bethesda med det här spelet att göra?

lol ja exakt undrar jag med! Ser bra ut tycker jag.

Nej, det var bara en kommentar till att det går bra med att göra turbaserat än idag. Jag bara surar över vad Bethesda gör med fallout 3.

Jo samma här.


signatur
Medlem

Sitter och spelar Jagged Alliance 2: Urban Chaos just nu av en händelse. Med tanke på hur långsam jag är (inne på dag 92 i spelet) så lär jag inte bli klar med det innan trean släpps, vilket passar mig perfekt

Anser dock att grafiken var en liten besvikelse av de tre bilder jag sett

1
Skriv svar