Ny "perk" i Call of Duty 4 filmad

Robot
Medlem
Ny "perk" i Call of Duty 4 filmad

men herregud, gameplayet. Så jävla synd att det blir arkadrealism

Flakmonkey

Om jag minns rätt kommer serveradministratören att kunna ställa in det där så att du kan få det hyggligt "realistiskt" om du så vill... där ett skott dödar å såna saker.

Medlem

Man laddade om ju duktigt mycket snabbare med Sleight of hand än utan...

Och börjar inte folk bli lite trötta på all realism?
Men finns alternativet att på serversidan ställa in "realism" nivå så bör ju alla bli glada...
Ny dator kommer jag behöva till detta i vilket fall som helst...

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Om jag minns rätt kommer serveradministratören att kunna ställa in det där så att du kan få det hyggligt "realistiskt" om du så vill... där ett skott dödar å såna saker.

Word. Tror dock att powerups kan vara lite skojjsigt

Medlem

Ni borde skriva att man laddar om fortare, inte att man kan ladda om. Det låter som om man inte kan ladda om alls utan denna "skill".

Spelet ser rätt nice ut faktist, men måste säga att snubben var rätt stadig på sin hand då han stod upp och sköt.

Medlem

Lite som Active Reload i GoW, najs.

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Ni borde skriva att man laddar om fortare, inte att man kan ladda om. Det låter som om man inte kan ladda om alls utan denna "skill".

Spelet ser rätt nice ut faktist, men måste säga att snubben var rätt stadig på sin hand då han stod upp och sköt.

Jo att stå där och meja ner allt utan problem.. Nu vet jag inte riktigt hur lätt det är att kontrollera en M60 men detdär såg lite för lätt ut

Medlem

Nej, det var verkligen ingen som helst rekyl-kännsla. Ruskigt orealistiskt. Riktigt synd då dom har fixat en mycket fin animation för omladdningen. Särskillt när han bankar igen locket på slutet, precis som man skall göra

Angående hastigheten på omladdningen så kändes det ganska larvigt. Visst är det nice att ladda om snabbare, men så snabbt är lite till överdrift. Det skulle vara schysstare om man tex laddade lite slarvigare, istället för att klunka en redbull.

Skägg.
10 Chambers

Känns inte så "next gen" att bara speeda upp animationen, men ögongodis är ju iof bara det. Ögongodis.


signatur
Inaktiv

Vore trevligt med ett "realismläge" där man måste trycka ett antal knappkombinationer för varje moment i omladdningen, berorende på hur snabb man är där, desto snabbare laddar man om.


signatur
Medlem

"next gen" är en stor reklamkampanj för att pracka på oss mer prylar.

Realism behöver inte betyda roligare spel. Det kan betyda tråkigt spel.

Ser fram emot cod4, de övriga spelen i serien har varit roliga både SP och MP.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

verkar fränt

Medlem

Det där påminde om M60 i BFV innan den patchades till döds. Det gick kanske väl snabbt att ladda om faktiskt, med en bössa som är så kraftfull och med så stort mag måste det ju finnas en negativ egenska som balanserar den. Undrar hur snabbt man laddar om en Car15 eller liknande, 0,5 sekunder?
FÖ ser det väldigt konsolligt ut men det har CoD alltid gjort så...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

ojoj kolla in detta spelet då , vilken sjukt orealistiskt rekyl det är i dom vapnena
http://www.youtube.com/watch?v=VnuSfir0pc4

Medlem

Gears of war någon??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

ser najs ut.
Hoppas starkt på Mp & Clan Communityn.

Inaktiv

Hej

tror ni att man kommer att kunna spela COD4 på medel inställningar, typ 3 av en 5 gradigskala, med följande:
Pentium D 820 2.8GHz
2GB RAM
Radeon X1950 pro crossfire

tackar som bjuder! COD 4 blir höstens/vinterns bästa!


signatur

PSN: japp :)

Inaktiv
Skrivet av FAMILJEGUFF:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Ni borde skriva att man laddar om fortare, inte att man kan ladda om. Det låter som om man inte kan ladda om alls utan denna "skill".

Spelet ser rätt nice ut faktist, men måste säga att snubben var rätt stadig på sin hand då han stod upp och sköt.

Jo att stå där och meja ner allt utan problem.. Nu vet jag inte riktigt hur lätt det är att kontrollera en M60 men detdär såg lite för lätt ut

Ingen bra jämförelse. Men jag testade en äkta magnum .44 på en skjutbana förra året och aj va ont man hade i axeln sen. Film o spel=en sak... verkligheten=långt ifrån

Medlem

"Perk" eller inte, det ser ut som call of duty fortfarande och det skall bli mig ett nöje att spela det igen. (på PC)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Längtar tills mer perk filmer

1
Skriv svar