Om Star Wars var svenskt

Skägg.
10 Chambers
Om Star Wars var svenskt

När jag inne på redaktionen idag och gjorde John besvärad med kroppslig närkontakt hörde jag hur SuperPlay-gänget fnissade bakom skåpet. De hade bildat klunga runt @Jocke Bennet arbetsplats och fnittrade som små skolflickor, speciellt @Mats Nylund. Nu förstår jag vad som var så skoj, enjoy.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zM9PF9-Wtys&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zM9PF9-Wtys&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

#blogg


signatur
Medlem
Om Star Wars var svenskt

Fyfasen vad dålig


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Haha, fan va rolig den var!

Medlem

rätt proffsigt gjort ändå..inte så ammatör mässigt som jag trodde..
måste vart klöddigt att hitta rätt repliker och rippa dem och etc..

Medlem

Jag och min bror skrattade ganska hårt när vi såg denna för någon vecka sen. Det skulle allt blivit en svensk klassiker!

Medlem

"dö på fläcken!", klockrent chewie


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

HAHA! Bjöörne!:D

Inaktiv

Sjukt bra. Björne som Chewie, klockrent


signatur

dare to be bold

Inaktiv

haha, saaaatiken. Raskens är det bästa som gjorts i svensk TV!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Ernst-Hugo som Darth Vader är ju helt klockren.

"Vilket förbannat slarv!" lol

Medlem

Den var fy jävla rolig:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Har sett den åtminstonde 4 gånger och brorsan min har sett den minst 30 gånger. Helt sjukt bra är den.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar