Medlem
Skate avbildat

det finns ingeting som kan stoppas oss nu!

Medlem

Endel miljöer ser grymt schyssta ut, blir nog ett pra spel.

Bt
Medlem

Tack, tony hawk började bli lite väl löjligt med downhill.

Det som kommer kanske inte är så illa dock.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

"rullbrädegenren"

Sluta kalla skateboard för rullbräda, SLUTA. Jag mår illa när jag hör det felaktiga ordet.

Medlem
Skrivet av Twitch:

"rullbrädegenren"

Sluta kalla skateboard för rullbräda, SLUTA. Jag mår illa när jag hör det felaktiga ordet.

iofs är det en rullande bräda, lite små kul.

Ungefär som korgboll även basket är korg och ball är boll, hums.... skulle dem skriva skridskobrädegenren då? >.<

Medlem

ska bli kul se om det är roligt som man ser på bilderna så ser det grymt roligt ut!:D
tony hawk undergroud 1 och 2 älskade jag slidade runt gjorde combox fick typ över2 miljoner poäng undrar om man komemr kunna göra så i detta också vilket jag skulle tro:P


signatur

Spela spel är kul ibland.

Flakmonkey
Skrivet av Twitch:

"rullbrädegenren"

Sluta kalla skateboard för rullbräda, SLUTA. Jag mår illa när jag hör det felaktiga ordet.

Hehe, är ju därför vi skriver det, för att det är så roligt när folk tar det för allvarligt

Medlem
Skrivet av miffot:

ska bli kul se om det är roligt som man ser på bilderna så ser det grymt roligt ut!:D
tony hawk undergroud 1 och 2 älskade jag slidade runt gjorde combox fick typ över2 miljoner poäng undrar om man komemr kunna göra så i detta också vilket jag skulle tro:P

Hört att Skate ska vara mer realistiskt, vilket jag hoppas på. Tony Hawk är helskoj, men lite väl arkadigt, vore najs med ett skate spel som inte är.. Tony Hawk-ish. -tycker-

Inaktiv
Skrivet av Twitch:

"rullbrädegenren"

Sluta kalla skateboard för rullbräda, SLUTA. Jag mår illa när jag hör det felaktiga ordet.

Felaktiga ordet? Enligt vem? Sluta svamla. Rullbräda är godkänt.

Inaktiv

inser ni hur tråkit detta spel kommer bli. Hur ska ett skate spel vara kul om det är så jevla verkligt... Vad är det som e kul med tony hawk spelen... Inte fan äre att fa runt å gö en kickflip ner för en kant... nae utan att göra fetaste jevla combon.

Medlem
Skrivet av infinity:

inser ni hur tråkit detta spel kommer bli. Hur ska ett skate spel vara kul om det är så jevla verkligt... Vad är det som e kul med tony hawk spelen... Inte fan äre att fa runt å gö en kickflip ner för en kant... nae utan att göra fetaste jevla combon.

Intressant och korkat påstående. Jag tycker raka motsatsen till dig. Det jag uppskattat i thps-serien är att just glida omkring och köra sköna mjuka realistiska lines, en lipslide på räcket, fakie-heelflip nedför 3-trappan, lipstand i rampen, tillbax för att avsluta med en clean nollie 360 nerför en större trappa. Sådant är jävligt nice imo, att göra orealistiska combos finner jag helt ointressant.

Ser fram emot detta spel enormt mycket. Ser ut exakt att bli det jag saknat. enkelheten men samtidigt svårheten. Mumma!

Medlem

Man ska ju göra både och, det är ju det som TH har visat oss genom hela serien. Dom ger oss goda möjligheter till sköna mjuka lines men samtidigt riktiga monster lines some är totalt ovärkliga. Däremot tycker jag att Skate verkar jävligt intresant, jag undrar om det kommer bli så "verkligt" som vissa tror.. Jag tror det kan vli jävligt kul...

1
Skriv svar