Film: Sega Rally Revo-gameplay

Robot
Medlem
Film: Sega Rally Revo-gameplay

Oj! Det där såg riktigt riktigt skoj ut!!!

*dreggel dreggel*


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Jag vet inte. Tror nog att jag skulle köpa DiRT istället. Tyckte varken att grafiken eller körkänslan (av vad man kunde se) imponerade värst mycket.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

wow! det där lär vara adrenalin-framkallande. success!

Medlem

Säkert skoj på PS och Xbox men på PC.. nja..

Medlem

Älskade SEGA Rally. Så jäkla kul. Det här ser inte ut att vara mer än mycket bättre, så om jag någonsin skaffar mig en PS3(Som jag mest är sugen på jämfört med 360 och Wii) så kommer jag nog med största sannolikhet att köpa Revo.

Medlem

SEGA Rally är typiskt ett sådant spel som man bara handlar för att köra som en jävla dåre.

Ska man ha spel känsla så är det helt fel spel.

Inaktiv
Skrivet av lapa:

wow! det där lär vara adrenalin-framkallande. success!

adrenalin har du i hillclimb med en fet bil i dirt

http://www.youtube.com/watch?v=G8faW6AUvS8

Medlem

Snyggt, bra fartkänsla och säkert jäkligt roligt på en förfest. Verkar dock rätt orealistiskt.

Flakmonkey
Skrivet av jonas:

SEGA Rally är typiskt ett sådant spel som man bara handlar för att köra som en jävla dåre.

Ska man ha spel känsla så är det helt fel spel.

Spelkänsla finns i alla spel, frågan är bara om det är den spelkänsla som man är ute efter Antar att du syftar på att det inte är så likt känslan av att köra en riktig bil och då har du med största sannolikhet rätt i att Sega Rally Revo är helt fel spel. Det betyder dock inte att det är fel för alla.

Medlem
Skrivet av Jinx:
Skrivet av lapa:

wow! det där lär vara adrenalin-framkallande. success!

adrenalin har du i hillclimb med en fet bil i dirt

http://www.youtube.com/watch?v=G8faW6AUvS8

qft


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

tja man kan vinna sega rally i gamereactos tidning det är skit änkla frågor.. frågorna är när släpptes första sega rally-spelet?
det är ju 1988..fråga 2 vilkem bilmodell är det på bilden ovan? det är impreza. fråga 3 vilket betyg fick nya sega rally av gamereactor det är 8/10.. sänn ska man skriva en motivering varför du ska vinna.. aa det va allt lycka till:):)

1
Skriv svar