Nascar 08: Chase for the Cup plåtat

Robot
KoP
Medlem
Nascar 08: Chase for the Cup plåtat

"Som brukligt är i dessa tider hävdar utvecklaren att bilderna är tagna från både Playstation 3 och Xbox 360 hur omöjligt det än är."

Och varför skulle det vara omöjligt? :S

Medlem

Tänkte precis fråga detsamma, hälften kan ju vara från 360 och andra hälften från Ps3, det är mycket osannolikt, men man förstår ju varför dom säger det.

Flakmonkey
Skrivet av KoP:

"Som brukligt är i dessa tider hävdar utvecklaren att bilderna är tagna från både Playstation 3 och Xbox 360 hur omöjligt det än är."

Och varför skulle det vara omöjligt? :S

Hur skulle det kunna vara möjligt? Jag menar tar du en bild från 360-versionen så är det en bild från 360-versionen, inte en bild från Playstation 3-versionen.

Skrivet av derpious:

Tänkte precis fråga detsamma, hälften kan ju vara från 360 och andra hälften från Ps3, det är mycket osannolikt, men man förstår ju varför dom säger det.

Varje bild var markerad som PS3xbox360... och det är då det blir problem med logiken. Det här är ett väldigt vanligt problem i dagsläget... numera är bilder ofta ps3, xbox 360 och pc på samma gång, vilket är en aning missvisande.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av KoP:

"Som brukligt är i dessa tider hävdar utvecklaren att bilderna är tagna från både Playstation 3 och Xbox 360 hur omöjligt det än är."

Och varför skulle det vara omöjligt? :S

Hur skulle det kunna vara möjligt? Jag menar tar du en bild från 360-versionen så är det en bild från 360-versionen, inte en bild från Playstation 3-versionen.

Skrivet av derpious:

Tänkte precis fråga detsamma, hälften kan ju vara från 360 och andra hälften från Ps3, det är mycket osannolikt, men man förstår ju varför dom säger det.

Varje bild var markerad som PS3xbox360... och det är då det blir problem med logiken. Det här är ett väldigt vanligt problem i dagsläget... numera är bilder ofta ps3, xbox 360 och pc på samma gång, vilket är en aning missvisande.

BRA SKRIVET, måste säga att det är väldigt konstigt av utgivarna...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

KoP
Medlem

Dom kanske ligger varandra så nära grafiskt att släppa separata screens för varje plattform vore onödigt..

Inaktiv
Skrivet av KoP:

Dom kanske ligger varandra så nära grafiskt att släppa separata screens för varje plattform vore onödigt..

Varför betala dessa extra tusenlappar för en PS3 när det finns 360 ? :S

Medlem

Har testat demot, finns på US shoppen till PS3, kan bara säga, BLÄH !

Det ser ut som ett PS2 spel ungefär, inte snyggt någonstans. Och ljudet är bland det sämsta jag hört någongång. Låter inte ens som en bil, jag blev grymt besviken, hade väntat mig ett välgjort racingspel att spendera några timmar framför, men nu körde jag inte ens ett helt varv innan det deletades.

1
Skriv svar