Too Human filmat och fotat

Robot
Inaktiv
Too Human filmat och fotat

Koolt men lite stelt eller vad man ska säga.


signatur

War never changes.

Medlem

Ett givet köp

Medlem

Intressant setting, men jag ser nog lite gameplay först, om jag ska besluta mig om det blir ett köp eller inte.

Inaktiv
Skrivet av Kyraal:

Intressant setting, men jag ser nog lite gameplay först, om jag ska besluta mig om det blir ett köp eller inte.

Håller med


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Såg coolt ut men det var nått konstigt med roboten, vet inte om det var fysiken eller nått.

Medlem

Taskiga puffror och löjlig köttrobot.

Medlem

såg lite risigt ut på grafik fronten, såg ut som Lost Planet fast risigare.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Inaktiv

Too Human är ett spel där det verkligen syns vad den utdragna utvecklingsprocessen har åstadkommit. Tänk på att det här spelet har utvecklats i snart samma tidsomfång som det legendariska Duke Nukem Forever. Jag tycker idén och satsningen är intressant och de har verkligen vågat blandat många olika spelkoncept. Där finns actionelement ala God of War/Devil May Cry likväl som rollspelselement och äventyr. Tyvärr ser de väldigt halvdant ut och man undrar om de kanske tagit vatten över huvudet.

Som några säger ser spelet lite risigt ut. Det är inget fel på det tekniska men snarare utförandet och den grafiska talangen hos utvecklarna. Animationerna är bland annat stela och opersonliga. Designen är till och från bra men också väldigt stel. Om man ska säga något bra så är det bästa jag sett med Too Human av alla videos som visats spelets miljöer. De ser speciella och rätt bra ut. Vi får se hur och NÄR Silicon Knights lyckas sy ihop den här storsatsningen

Inaktiv

Men gammal

Dålig trailer är det oxå, men aja har hoppet kvar att detta kan bli något riktigt bra.

Medlem

Varför måste hjältar dra svärdet i marken hela tiden? Slöar inte det till det?


signatur

Videomupp

Medlem

Måste erkänna att jag reagerade på det också. Vanligtvis tycker jag att svärdssläpandet i marken kan vara riktigt coolt, men i just det här fallet kom jag på mig själv att tänka, "men vafan håller han på med..? :\"

Vet inte, kanske är jag lite väl kritisk mot Too Human..

Det kan ha att göra med hur resten av scenen utspelade sig. Jag tyckte inget kändes som särskilt naturligt agerande av protagonisten (eller någon annan i baren heller för den delen).

"Oj, en pistol räcker visst inte. Två då, akimbo? Nähä, det var mig en tuff best att möta. Bara att dra svärdet och göra lite coola moves som återstår då. Ah, så ska det se ut! Fan, jag är vass med det här - varför har jag inte kastat pistolerna ännu?"

Inaktiv

Tycker att animerningarna såg väldigt risiga ut, annars så var ju själva designen på spelet helt ok. Hoppas det släpps ett demo innan spelet släpps så man får testa några banor.

Inaktiv

Kan nog bli riktigt trevligt. Bara det kommer


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

1
Skriv svar