Filmat: Tony Hawk's Proving Ground

Medlem
Filmat: Tony Hawk's Proving Ground

ser coolt ut... men tror att skate kommer bli bättre


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Jag har egentligen bara provspelet diverse Tony Hawk-spel så jag har inte så mycket erfarenhet av serien men något som jag tycker saknas, i alla fall i Project 8, är själva känslan. Det känns alldeles för extremet på något sätt, ingen realism överhuvudtaget. Och jag tycker inte att det ser ut som Proving Ground kommer skilja sig speciellt mycket från Project 8 på den fronten. Nu vet inte jag hur Skate kommer bli, men av vad jag har sett ser det som att det kommer kunna slå Hawk på just känslan.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Jag har egentligen bara provspelet diverse Tony Hawk-spel så jag har inte så mycket erfarenhet av serien men något som jag tycker saknas, i alla fall i Project 8, är själva känslan. Det känns alldeles för extremet på något sätt, ingen realism överhuvudtaget. Och jag tycker inte att det ser ut som Proving Ground kommer skilja sig speciellt mycket från Project 8 på den fronten. Nu vet inte jag hur Skate kommer bli, men av vad jag har sett ser det som att det kommer kunna slå Hawk på just känslan.

herr björn. av att titta på in profil kan du säkert förstå att jag håller på med bräda. jag ar gjort det sedan jag gick i tredjeklass ( även om jag trappar av atm då kroppen bärjar ta stryk ) hur som helst ahar du rätt. när thps 1 o 2 kom var det kng. trean blve lite mkt och sedan har det gått utför. många missad enot trasher skateboarding till ps1. det var bra på så vis att det krävade lite mera av spelaren, men spelet i sig var kass.
hoppas sk8 ger oss realism, känsla o inga supertrix.

Medlem

Har också skejtat förut men inte längre och det är som Nikie säger att det började gå utför vid thps3. Diggar dock Wasteland det är rätt skojj.

1
Skriv svar