Ny Ratchet & Clank Future-trailer

Medlem
Ny Ratchet & Clank Future-trailer

Härlig trailer. Dom borde göra en långfilm i 3D också.

Medlem

Bra trailer


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Åh vad jag älskar Ratchet & Clank, har redan förbokat mitt ex

Medlem

riktigt rolig humor, och sedan är det sjukt hur nära de kommit pixars kvalité, att kunna få spela i sådan grafiskt snygg värld är helt underbart.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Blir dett självklart köp.

Inaktiv

Ser riktigt roligt ut! Dock inte mitt typ av spel!
Dagen då Monkey Island 5 kommer till ps3... (Får alltid hoppas...)

Medlem

älskar den här serien!

Medlem

Färgglada miljöer, vapen, rymdskepp, humor...kan det bli bättre!! Ligger på min inköpslista...fvck the summer hit med hösten!!

Inaktiv

Älskar ratchet serien!! jag ska skaffa det här så fort någon snäll medlemm givit mig en Ps3...


signatur

GoW är God of war och INTE Gears of war... den som säger något annat borde inte vistas utomhus ifall jag får reda det...

Inaktiv

Vad, lite mer exakt, är det som de visar prov på att ha lärt sig sedan Resistance?


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Det ser galet snyggt ut grafiskt! Men grafik är inte allt, jag misstänker att gameplayt kommer falla platt i slutändan..

Medlem
Skrivet av radiuz:

Det ser galet snyggt ut grafiskt! Men grafik är inte allt, jag misstänker att gameplayt kommer falla platt i slutändan..

varför? inget annat spel av Ratchet & Clank har haft dåligt gameplay! Det är nog dom spelen jag kört mest på mitt ps2!

1
Skriv svar