Första Mario Kart Wii-bilderna

Robot
Inaktiv
Första Mario Kart Wii-bilderna

Ser underbart ut!

Medlem

Vill ha! Ska bli kul att se hur de ska använda Wii's möjligheter för att göra styrning etc.

Inaktiv

Ser super ut! Längtar.

Medlem

Ser onekligen riktigt charmigt och roligt ut.

Inaktiv

YEAAAAAAAAAAAAAAH bästa spelet till SNES hoppas det blir lika kul till Wii, och battlemode ftw!!!

Medlem

Ser väldigt kul ut. Mario Kart till N64 var bland dom bästa spelen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tog sin tid, men nu börjar dom välgjorda spelen släppas till Wii

Medlem

Skönt att dom gick tillbaka till någotsålunda go-kart känsla. Gillade inte va dom hade gjort med Double Dash, kändes mer som nåt lådbils-spel

Inaktiv

Welcome 2004!

Medlem
Skrivet av ReDog:

Tog sin tid, men nu börjar dom välgjorda spelen släppas till Wii

Nu?

Spelet kommer inte fören 2008.

Medlem
Skrivet av Zerpent:

Vill ha! Ska bli kul att se hur de ska använda Wii's möjligheter för att göra styrning etc.

Nintendo visade upp en ratt på E3 som du sätter fast Wii moten i. Såg... ganska dumt ut. Hoppas det går att styra med styrkorset istället för att vrida runt hela kontrollen, med eller utan ratt.


signatur

osv.

Medlem

Nog för att mario kart brukar vara kul men de får gärna ge det lite nya saker, ser ju att vara samma karaktärer, samma powerups och antagligen blir det liknande banor som tidigare spel.
Ser ingen större anledning att köpa spelet om det är som de gamla mario kart spelen fast med "annorlunda" styrning.

Inaktiv

you cant go wrong with mario kart

Medlem
Skrivet av Lie|:
Skrivet av Zerpent:

Vill ha! Ska bli kul att se hur de ska använda Wii's möjligheter för att göra styrning etc.

Nintendo visade upp en ratt på E3 som du sätter fast Wii moten i. Såg... ganska dumt ut. Hoppas det går att styra med styrkorset istället för att vrida runt hela kontrollen, med eller utan ratt.

Jo, jag såg bilderna. Men det borde finnas fler sätt än bara ett, eller hur? Tror att de sade att man kan använda gamecubens kontroller också, och även virtual console kontrollern.

Medlem

Skulle gå styra på fler sätt tror jag. I vilket fall så känns bilderna väldigt tidigt tagna och spelet kommer nog ändra sig en del.

Medlem
Skrivet av Lie|:
Skrivet av Zerpent:

Vill ha! Ska bli kul att se hur de ska använda Wii's möjligheter för att göra styrning etc.

Nintendo visade upp en ratt på E3 som du sätter fast Wii moten i. Såg... ganska dumt ut. Hoppas det går att styra med styrkorset istället för att vrida runt hela kontrollen, med eller utan ratt.

Kan nog garantera dig att du kommer inte vilja spela med styrkorset mot att "titla" wii-moten lite, dessutom behöver man inte använda "skalet" heller.

Medlem
Skrivet av radiuz:
Skrivet av Lie|:
Skrivet av Zerpent:

Vill ha! Ska bli kul att se hur de ska använda Wii's möjligheter för att göra styrning etc.

Nintendo visade upp en ratt på E3 som du sätter fast Wii moten i. Såg... ganska dumt ut. Hoppas det går att styra med styrkorset istället för att vrida runt hela kontrollen, med eller utan ratt.

Kan nog garantera dig att du kommer inte vilja spela med styrkorset mot att "titla" wii-moten lite, dessutom behöver man inte använda "skalet" heller.

Vad sägs om att använda en analog spak à la N64? Borde ju ta död på nyhetshysterin kring Wiimotens tiltfunktion i ett spel som detta.

Vad kommer din avatar ifrån radiuz?

Medlem

Varför vill man överhuvudtagetr spela Wii om man tycker det är roligare med styrkors än rörelsekänsligheten i kontrollen?

Jag hoppas verkligen att det INTE finns någon alternativ styrning, eftersom spel med alternativ styrning till Wii tenderar bli dåliga. De ska göra EN styrning som gäller och inte massa halvdana alternativ.

Det här tramset med alternativ styrning osv är ett allvarligt problem på Wii och riskerar att förstöra många bra spel. Mortal komat är t.ex. et exempel, istället för att göra ett bra Wii-kontroll-läge gör de ett "skojigt" wii-kontroll-läge där alla som kör med classic vinner lätt över de som kör mote + nunchuck. NFS carbon är ett annat exempel m.fl.

Medlem
Skrivet av asker:

Vad kommer din avatar ifrån radiuz?

Är en bild på min "harlequin" maskott, kommer från en musikgrupp. Ska lägga upp bilder på den i mitt galleri på minhembio, grym är den!

Medlem

mario kart är så skönt, hör höga förväntningar.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Inaktiv

Är jag den enda som inte är imponerad?

Medlem
Skrivet av fiskn:

Är jag den enda som inte är imponerad?

Jepp! Bilderna gör ju inte grafiken rättvisa, kolla på E3-trailern istället! Sedan släpps det ju Q1 nästa år, så det kommer slipas rätt bra kan ja tro innan dess..

http://www.gametrailers.com/player/21542.html

Inaktiv

Mario Kart 64<3!

Medlem

Kommer bli helt underbart!! Ska finnas online läge och bara det gör det hela ett klart köp! Älska alla mario kart hittills men Mario Kart DS med WiFi va guld!

Klaga inte på double dash btw! mkt skoj med 4 st i vs mode för att det va så himla rörigt och även om man inte spelat det innan så kunde det bli jämnt! Det gör det dock lite tråkigare online när man kanske vill se lite skillnad mellan en erfaren spelare och en nybörjare :)!

Medlem
Skrivet av radiuz:
Skrivet av asker:

Vad kommer din avatar ifrån radiuz?

Är en bild på min "harlequin" maskott, kommer från en musikgrupp.

Totalt OT: Jag tyckte den var misstänkt lik Lacrimosas maskot! Deras musik har nog format mig mer som person än vad min mor gjort. Mina sovrumsväggar pryds av diverse relaterat material, bland annat ett signerat fotografi och en stor affisch med Stille som motiv.

Du får ursäkta min uppspelthet, men jag har lyssnat på deras musik slaviskt i snart 10 år och har ännu bara hittat en person som gillar deras musik. Jag förstår inte vad det är för fel på folk.

Min musiksmak rotar sig i Lacrimosa och allt nytt jag kommer över bedöms därefter, vilket ofta innebär att den bleknar. Nyfunna själsfrände, känner du till något band som spelar liknande musik, och då åsyftar jag blandningen mellan orkestralt och gothic metal?

Medlem

Hums. Tyvärr inget block buster lir, iasf kanske det hade motiverat ett Wii köp.

Medlem

asker : you got pm!

Inaktiv

det där var inga ingame bilder för ifall man kollar på gametrailers.com så är det verkligen ingen sån grafik i spelet

Medlem
Skrivet av Cane:

Nog för att mario kart brukar vara kul men de får gärna ge det lite nya saker, ser ju att vara samma karaktärer, samma powerups och antagligen blir det liknande banor som tidigare spel.
Ser ingen större anledning att köpa spelet om det är som de gamla mario kart spelen fast med "annorlunda" styrning.

Njo. Fast å andra sidan sådär kan man ju resonera om 99% av alla spel Mariokart64 är ju fortfarande överlägset bäst imo, bäst banor.. det är ju mest banorna det hänger på i sånna här spel + känslan... gamecuven var en stor besvikelse på så vis att både WaveRace och Mariokart var överlägset bättre på N64:an. Hoppas de kan ta igen detta med Wii, då kanske jag skulle kunna tänka mig att köpa en.


signatur
12
Skriv svar