Premiärtrailer från The Bourne Conspiracy

Robot
Medlem
Premiärtrailer från The Bourne Conspiracy

Om de bestämmer sig att för att hålla sig borta från filmerna (vilket jag har för att de ska göra?) och gå mer på att vara ett spel baserat på böcker tror jag att det här kan bli något. Jag har absolut ingenting emot filmerna, tycker om båda två (även om den andra inte håller riktigt lika hög klass), men tror som sagt att spelet skulle må bättre av att baseras på böckerna. Är väl egnetligen inget spel jag har haft någon större koll på, men jag ska nog försöka kika lite mer på det.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Nja, de går en mellanväg, storylinen är originalskriven för spelet, och jason är inte modellerad av matt damon, karaktären är däremot en bokversion av filmkaraktären så att säga där metodiken är tagen från filmerna mer än böckerna...

Men att det skulle vara bra att spelet baseras på böckerna tror jag inte på eftersom jag tycker att bokbourne är lite väl introspektiv och oprofessionellt efterkännande..


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

börjar se ett mönster i alla senaste generations 3rd peson shooters, verkar vara 90-100% cut-scenes det dära, men börjar bli som att spelaren tappar mer och mer kontroll över karatären, och får snyggare animationer.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Annars får man ju inte det filmiskt snygga, man kan ju aldrig landa avancerade moves som i filmerna och/eller verkligheten om du inte har färdigcannade animationer som du kan aktivera vid rätt tillfälle, annars blir det ju bara pådängande alá tekken mfl, vilket är värdo i spel med story


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av simulacra:

Nja, de går en mellanväg, storylinen är originalskriven för spelet, och jason är inte modellerad av matt damon, karaktären är däremot en bokversion av filmkaraktären så att säga där metodiken är tagen från filmerna mer än böckerna...

Men att det skulle vara bra att spelet baseras på böckerna tror jag inte på eftersom jag tycker att bokbourne är lite väl introspektiv och oprofessionellt efterkännande..

Kanske tog i lite väl mycket med att säga att det skulle vara bättre om spelet baserades på böckerna. Det jag menade var att jag tycker det är bra att det inte blir ett spel som ska släppas i och med en film som t.ex. Transformers, utan att de har en story skriven för just spelet.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

uuuh ruggigt fult :/ synd


signatur

I'm the best around...

Medlem

Om dom går efter boken så kan det bli bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vilken bok?

mr. bear Aha, du menar sååå!


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av Grönatummen:

uuuh ruggigt fult :/ synd

Eh va? Hur kräsen får man vara? Det är väl inget crysis men grafiken är det inget fel på. Var inte så himla kräsen.

1
Skriv svar