Tre filmer från Aion: Tower of Eternity

Robot
Tre filmer från Aion: Tower of Eternity
Medlem
Tre filmer från Aion: Tower of Eternity

Holy shit, de här såg otroligt nice ut, blir nog att man börjar lira detta, älskade Lineage 2

Medlem

Det ser ju både otroligt bra och kul ut... Synd att det verkar lite krävande för min dator. :/

Inaktiv

Trodde inte farcry motorn kunde se sådär snygg ut :> ! spec på sista videon ^^

Medlem

Ser ju otroligt vackert ut Frågan är hur det kommer funka och hur demonerna ser ut.


signatur

Videomupp

Medlem

Fick lite wow vibbar, skulle kunnat varit ett wow 2 om de inte varit för storyn

Men det ser onekligen bra ut!

Ett defenitivt köp iaf.

Medlem

Jo, fighterna ser lite ut som WoW, men jag tycker nog att karaktärerna ser mer ut som dom i FFXI. ^^

Medlem

håller med lite från wow kände man igen det från:Dtkr sj att det såg roligt och tufft ut striderna gillade jag mkt:D
hoppas på detta får man göra.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

blir så ofatbart ointressant när man ser att det är ett nytt mmo som bara innehåller monster och du som slår på dom och hoppas att siffran som ploppar upp är hög, vi har alla spelat wow (flesta) och dom som inte spelar har tröttnat på den formens spel, och dom som fortfarande spelar kommer nog inte ge upp wow utan en fight, dags å satsa nytt tycker jag.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Vad f¤n. Hur har jag missat det här? o___O Såg för övrigt riktigt bra ut, gillade Lineage II så ser framemot det här.

Flakmonkey
Skrivet av Lowaim:

Vad f¤n. Hur har jag missat det här? o___O Såg för övrigt riktigt bra ut, gillade Lineage II så ser framemot det här.

Förmodligen för att du inte besökt FZ tillräckligt ofta? Har skrivit en del om det tidigare. Ett tips nu är ju markera att du vill bevaka det här så kommer du inte missa framtida nyheter

1
Skriv svar