Filmat och fotat: SoulCalibur Legends

Robot
Medlem
Filmat och fotat: SoulCalibur Legends

hmm, undar vad dom där torr bollarna till politiker säger om det här, med Wii moten så "tränar" man ju hur man ska slås

Verkar bli rätt balt.

Inaktiv

Wii har så pinsamnt ful grafik, PS2 verkar ha bättre hårdvara..


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Medlem

Mycket intressant spel, blir dyrt det här.... är inte första spelet jag känner att jag bara måste ha


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av ddly:

Wii har så pinsamnt ful grafik, PS2 verkar ha bättre hårdvara..

Men snälla lägg ner, bara för att vissa spel inte har så hög grafik som Wii klarar så är det Wii's fel? Om du kollade runt bland spelen så ser du att de finns spel med bra grafik, visst inte i klass med PS3 men inte fult. Börjar bli rätt så larvigt det här...


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv
Skrivet av LannY:

Mycket intressant spel, blir dyrt det här.... är inte första spelet jag känner att jag bara måste ha

Hehe... känner exakt lika dant...

Medlem

Tycker inte att det är så förfärligt fult, det duger. Det är lite löjligt med grafikhetsen som råder nu. Var det någon som klagade på Super Nintendos grafik när den kom? Var det någon som klagade på PS1 eller PS2 eller Xbox osv. NEJ! Varför duger inte den grafiken nu?
Visst jag skulle gärna ha sett bättre grafik på Wii:n men vem hade inte velat se bättre grafik på PS3 och xbox 360 också? Wii:n har andra egenskaper som gör den till en bra konsol.
Sluta med att klaga på grafiken på Wii:n, den har aldrig utgett sig för att ha ohyggligt snygg grafik, inte som PS3 och Xbox 360. Ska man klaga på någons grafik så borde det vara deras, just på grund av att de har markandsfört den så hårt.
Det är i alla fall vad jag tycker

Medlem

Tycker att det ser helt ok ut ju. Verkar jäkligt kul också.

Medlem

Luktar lite Korea om det här spelet, men jag gillar fortfarande konceptet... ett öppet SoulCalibur alltså


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

@The Calle,
Varför ingen klagade på Super Nintendo då det begav sig är väl ganska så enkelt att räkna ut med tanke på att folk satt inte och spelade på sina datorer. Jag hade ingen dator förutom en Mac med svartvit skärm och där var grafiken ännu sämre.

Det du tyvärr tycks missa är att det finns tre spelkonsoller på marknaden idag och där är Wii onekligen sämst gällande grafiken.
Super Nintendo och PS1 var de bästa konsollerna på sin tid.
PS2 var bäst innan Xbox släpptes.

1
Skriv svar