Nästa Guild Wars-tillägg filmat

Robot
Medlem
Nästa Guild Wars-tillägg filmat

Är inte så stormförtjust i spelet, men det var en riktigt snygg trailer!

Medlem

Jaaa.... vad säger man...

Ser roligt ut!
Hade inte Conan kommit så...

Medlem

Femte grejen (i rad!) jag tipsade om utan något tipstack till mig. :S Har "tipstack" tagits ur bruk?

Men ja... trailern är riktigt bra. Likaså spelet.

Medlem

Jag förstår fortfarande inte varför folk fortfarande klagar över att de inte fått något tipstack... spelar det så stor roll? Jag har tipsat flertal gånger utan att få få ett tipstack. Men nyhet kom fram ändå, och det är väl det viktigaste?

Och varje gång så leder det till samma sak, att FZ redaktionen förklarar att de är tacksamma för alla tips de får, men ibland så upptäcker de faktiskt nyheter på egen hand, och de kan inte tacka varenda en som skickat in ett tipstack.

Vill vi ha nyheter, eller oändliga listor på tipstack?


signatur
Medlem

Då är det lika bra att ta bort "Status"-fliken i profilerna då den inte längre stämmer. Det stämmer inte att jag bara har tipsat om en enda nyhet. -_- Rätt ska vara rätt.

Det lustiga är att nyheterna ofta kommer upp lägligt efter mina senaste tips. Just den här nyheten väntade jag med att tipsa om för att testa sidan lite. Och när det hade gått ca ett dygn utanför att nyheten dök upp på sidan (om de haft koll på Guild Wars skulle den ha dykt upp då detta är en stor nyhet i Guild Wars-världen) tipsade jag fz. Några timmar senare dök nyheten upp på sidan. Utan tipstack. Hmmm...

Visst förstår jag om en sida nån gång då och då hittar nyheten före tipset av medlemmen och på så vis inte räknar det tipset alternativt glömmer bort att skriva tipstack. Men när det händer gång på gång på gång flera gånger i rad blir man lite lack.

Det enda tipstacket som har skrivits ut till mig var en Overlord-rulle. Och även i det fallet var jag tvungen att skriva i tråden för att tipstack skulle läggas till.

Tipsfunktionen fungerar mycket dåligt. Jag hoppas att åtminstone "status"-fliken på profilerna tas bort. Den stämmer inte alls.

1
Skriv svar