Robot
Medlem
Halo 3 plåtat

Ser mycket bra ut! Hoppas bara det kommer till PC nån gång, och innan motorn har nått stenåldern.

Medlem

Hoppas inte, halo kan stanna till alla konsoll ungar.

Medlem

Premiär till en Windows Vista 2 nära dig om ca. 4-5 år.

Medlem

Screens imponerar iaf inte.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Hög standard vi har då KlosterKatten...

Inaktiv

Spelserien som gjorde som gjorde xboxen...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Avstängd

Ser tyvärr inte så speciellt ut, kommer nog bli som halo 2, dvs lite överskattad imo.

Medlem

Halo 2 var kung, så om Halo 3 blir lika bra då är det fan givet!

Medlem

Gillar att de har fått en liten fantasifull touch på landskapen. Istället för "försöka vara verklighetstroget". Gillar det skarpt, om spelet blir något bra i sp får vi se dock.

Medlem

Betan var grymt rolig. Jag längtar efter det här spelet... Kommer man ha nå kul tills Crysis släpps. Älskar också grafiken i halo3, den ska se ut exakt som den gör. Utan den stilen så skulle det inte kännas som halo spel... Så Bungie är verkligen på rätt spår!! Släpp spelet nu istället, finns absolut inget att spela just nu. Så även om Halo3 vore helt okänt spel, så skulle det sälja bra just nu när det är speltorka, men även mer för att det är just halo3 som många väntar på. Så dem borde överraska oss med tidigare release. Skulle göra min semester roligare kan jag säga med 100% säkerhet!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Passande att min 360 fick tre röda ringar häromdagen, borde man rent tekniskt sett få tillbaks den dagarna innan Halo 3 kommer ut, så snabba som microsoft är.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Multiplayern till tvåan var grymt bra, hoppas bara kampanjen kommer vara i klassen med ettan, den var jävligt nice. Jag är en stor fanboy av halo och kommer att spela sönder det här som 1:an o 2:an, om det blir så bra som det borde

Kommer ju att bli "the biggest entertainment release ever"

Medlem
Skrivet av Philip:

Premiär till en Windows Vista 2 nära dig om ca. 4-5 år.

Du menar väl nästa Windows vad det nu kan heta, och spelet kommer att kräva DirectX 15 eller något sådant


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Screens imponerar iaf inte.

Ok.

http://www.fz.se/bilder/arkiv/g/gdpjzva2xokbf6ytmnwu07le4ri98...

Jag tycker det ser bra ut. Om du menar att dom inte motsvarar grafiskt kontra så mycket hype som spelet får, så är det bland annat vad dom tidigare spelen gjorde för xboxen / historan, som är riktigt bra. Du har ju sagt att ett spel inte måste vara snyggt, att grafiken inte gör spelet utan att djupet, spelbarheten och historian är väääääääldigt viktigt Nu gällde iofs ditt uttalnde screensen som kom upp...men iaf!

Och nej nej, jag är inte konsolfanboy , jag försöker ju kirra en pc till SC2

Medlem

KlosterKatten är en känd ps3 fanboy(om jag inte minns helt fel)... så det är inte så förvånande att han tycker sådant??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Flakmonkey
Skrivet av HaZe303:

KlosterKatten är en känd ps3 fanboy(om jag inte minns helt fel)... så det är inte så förvånande att han tycker sådant??

PS3-fanboy? Det kan man nog inte kalla honom, är mer anti det mesta

Tycker för övrigt att det ser riktigt trevligt ut. Inte någon "realistisk" känsla över det hela, men det har aldrig varit Halos stil ändå så... kommer nog bli en trevlig avslutning på storyn

Medlem

har inte varit så stor fan av halo tidigare men ska nog bli kul att röjja online


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ser underbart ut, hoppas bara att man får spela som Arbiter igen som man fick i tvåan.

Medlem

Jag hoppas på coop läge. Det var det som gjorde halo 2 kul, tyckte inte direkt om mp så jag hoppas på en grym singelplayer.

Inaktiv

bah överhypat konsol lir som inte ens hade fått 7/10 om det släppts på pc

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Hoppas inte, halo kan stanna till alla konsoll ungar.

Varför så negativ? Bara roligt om vi får chansen att lira spelet på burken, om du inte uppskattar varken Bungie eller Halo så behöver du ju inte spy galla över allt - bry dig inte om produkten bara.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av HaZe303:

KlosterKatten är en känd ps3 fanboy(om jag inte minns helt fel)... så det är inte så förvånande att han tycker sådant??

PS3-fanboy? Det kan man nog inte kalla honom, är mer anti det mesta

Tycker för övrigt att det ser riktigt trevligt ut. Inte någon "realistisk" känsla över det hela, men det har aldrig varit Halos stil ändå så... kommer nog bli en trevlig avslutning på storyn

Jag tror folk har uppfattning att jag är en notorisk 360bot på detta forum, och jag tycker inte heller att halo är något märkvärdigt eller imponerande från de vi sett ut ett grafiskt perspektiv. Men jag kommer spela igenom sista delen även om det såg ut som halo 2.

Medlem

Kommer juh bli råskoj, ser fram emot att lira i det i coop, hört att en kör som Arbiter och en som Master Chief då. :). Och singleplayer blir nog fett, jag menar.. Det är juh Halo. ^^

Medlem

Tänk om MS hade kunnat rella detta samtidigt med Xbox 360, det hade varit strid på kniven om vilken plattform som skulle sålt mest!

Iaf för dom som har monsterburkar till PC

Kraftigt besviken på Kryss 360 är man allt iaf, för inget tar det första xet den kickar skiten ur alla tv spel, för det är en ren multimedia maskin och man kan göra vad fan man vill.

MS sk Uppdateringar och annat shit kunde dom skippat, och hade jag vetat det idag så hade det blivit något helt annat.


signatur

Denon / Pioneer

Inaktiv

Även om bilder inte imponerar så mycket blir spelet ett säkert köp i alla fall.. Halo 1 var strålande, 2an var också skit kul - och nu 3an....


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

KoP
Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av HaZe303:

KlosterKatten är en känd ps3 fanboy(om jag inte minns helt fel)... så det är inte så förvånande att han tycker sådant??

PS3-fanboy? Det kan man nog inte kalla honom, är mer anti det mesta

Tycker för övrigt att det ser riktigt trevligt ut. Inte någon "realistisk" känsla över det hela, men det har aldrig varit Halos stil ändå så... kommer nog bli en trevlig avslutning på storyn

Men måste man verkligen sträva efter en realistiskt känslan när det gäller spel? Tycker inte det känns som någon grundregel direkt.. spel skapas ju oftast för att kunna måla upp fantasivärldar med fantasivarelser innehållande
osannolika berättelser.

Medlem

Givet köp för alla Xbox 360 ägare

1
Skriv svar