Filmat och fotat: Guitar Hero III

Medlem
Filmat och fotat: Guitar Hero III

Tenacious D ffs, ett måste! Rent över lag känns det som att soundtracket är bättre än GH2. Frågan är bara om man ska köpa bundlepacken med nya gitarren med tanke på att Rock Band kommer två månader senare... den gitarren verkar ju så mycket grymt coolare man får med där.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Tenacious D!!!! =D

Hmm... Inte för att jag har en Xbox eller nån annan konsol att lira det här på, så ska det bli riktigt intresant att se vart Neversoft för det hela..

Medlem

MiLeS ; Tror du att RB gitarren funkar till GH3? Kankse iofs, men jag är tveksam Antagligen muppar dom till det.

Annars så kommer iaf jag gå på GH3 i första hand, RB känns mera som ett spel för vänner, jag vill inte bränna 2k på mina vänner som ändå inte finns eller är här.

Inaktiv

Är det bara jag som är skeptisk till "power-ups:en" i battle? Ser inte det roliga i att skärmen skall börja skaka och blinka eller att det byts till lefty...

Medlem

Gimmie gimmie gimmie !


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ooh, najs! Massor med bra musik juh. ^^. Tenacious D och Muse anyhoo, hört att det ska vara nån Queens of the stone age låt med också? \o/!

Och ja Picke, du är den enda skeptiska.. Kul att jävlas med folk juh.

Medlem
Skrivet av Picke:

Är det bara jag som är skeptisk till "power-ups:en" i battle? Ser inte det roliga i att skärmen skall börja skaka och blinka eller att det byts till lefty...

Jag tycker det verkar lamt, det är ju trots allt musiken det ska handla om, imo.

Medlem

Men hallå eller. Det är juh ett spel, även fast man står med en speldosa som er ut som en gitarr, så är det juh fortfarande ett party-spel imo, så jag tycker det är helt okay att man akn jävlas med varanda. :).

Medlem
Skrivet av Nikie:

MiLeS ; Tror du att RB gitarren funkar till GH3? Kankse iofs, men jag är tveksam Antagligen muppar dom till det.

Nja, tänkte mer på att med tanke på att man redan har gitarren från GH2 så "behöver" man ju inte köpa den nya GH3 gitarren som kommer eftersom den enda skillnaden verkar ju vara formen på den. GH3 kommer ju i Oktober medans Rock Band till Jul.

Sen verkar ju låtlistan rätt mycket skönare än GH2 om jag får säga så själv!

Och på tal om Rock Band, såg att de hade fått upp preorder på Webhallen, 1999:-, så jag mailade och frågade vad som ingick i det paketet eftersom det var lite dyrare än de andra. Visade sig vara trumsettet, micen samt TVÅ gitarrer! Not bad at all


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

1
Skriv svar