Imabikisou - nytt skräckspel till Playstation 3

Robot
Imabikisou - nytt skräckspel till Playstation 3
Medlem
Imabikisou - nytt skräckspel till Playstation 3

Tror det där är CGI bilder, om inte så skulle jag svimmat redan


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Låt mig gissa... Ett skräckspel om hemskt smutsiga fingrar och faran med att ta anabola steroider?

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Låt mig gissa... Ett skräckspel om hemskt smutsiga fingrar och faran med att ta anabola steroider?

Och den korrekta översättning av titelordet är "The Truth Behind Baseball", am I not right?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Tror det där är CGI bilder, om inte så skulle jag svimmat redan

Det är det garanterat. Nog för att PS3 är snyggt (typ Heavy Rain-demon), men sådär snyggt är nog tyvärr omöjligt i dagsläget.

Inaktiv

Jag som älskar japansk skräck. Lär säkert bli ruggigt bra :). *notera ordvitsen* :).

Medlem
Skrivet av notwist:
Skrivet av KlosterKatten:

Tror det där är CGI bilder, om inte så skulle jag svimmat redan

Det är det garanterat. Nog för att PS3 är snyggt (typ Heavy Rain-demon), men sådär snyggt är nog tyvärr omöjligt i dagsläget.

jo tyvärr, den dagen vi kan få se sådan grafik och detaljrikedom då svimmar jag av lycka får då kanske man kan få se utvecklare som spenderar mer tid vid spelupplevelse än att förbättra grafiken. för då är det svårt att göra det snyggare...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Sehr dobro! Mycket arigatou to Chunsoft, trés bueno!


signatur

// Peace

Medlem
Skrivet av redmac:

jo tyvärr, den dagen vi kan få se sådan grafik och detaljrikedom då svimmar jag av lycka får då kanske man kan få se utvecklare som spenderar mer tid vid spelupplevelse än att förbättra grafiken. för då är det svårt att göra det snyggare...

Den dag du får se så där snygg grafik kommer du inte at tnka på det alls för att dan innan hade du sett nästan lika snygg grafik


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

^- Måste läsa din kommentar 3 ggr innan jag fatta. Men ja, det är faktiskt sant.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

med tanke på att det är så pass lite på bilderna så kan det mycket väl vara realtime.

men lär nog inte se ut så i ett bredare perspektiv

Inaktiv

:$ skräck går impact igång på, det här verkar hyperintressant, sen kunde jag inte ge blanka fan mer om det är cgi eller inte


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

Är det inte dags för lite nya "interactive movie"-spel snart? Få lite liv i Tex Murphy igen.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av notwist:
Skrivet av KlosterKatten:

Tror det där är CGI bilder, om inte så skulle jag svimmat redan

Det är det garanterat. Nog för att PS3 är snyggt (typ Heavy Rain-demon), men sådär snyggt är nog tyvärr omöjligt i dagsläget.

jo tyvärr, den dagen vi kan få se sådan grafik och detaljrikedom då svimmar jag av lycka får då kanske man kan få se utvecklare som spenderar mer tid vid spelupplevelse än att förbättra grafiken. för då är det svårt att göra det snyggare...

'

Nja det är ju inte direkt som så att den grafiska biten automatiskt blir bra bara för att man har bättre hårdvara. Snarare blir det ännu mer utvecklingstider och annat otyg.

Medlem
Skrivet av swimteampie:

Är det inte dags för lite nya "interactive movie"-spel snart? Få lite liv i Tex Murphy igen.

Absolut! Håller med dig till fullo.
Ett nytt Phantasmagoria eller Ripper (Yes, Ripper är ett av mina favoritspel)

1
Skriv svar