Far Cry 2 officiellt

Medlem
Far Cry 2 officiellt

Yes!!


signatur

Meep!

Medlem

Det låter ju lite spännande, hoppas dom lyckas undvika att totalt sabba spelet med mongomonster som i Far Cry.

Medlem

Måste ha något extra om det ska kunna konkurrera med Crysis isf.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Fan-freakin-tastic! Det här är något att se fram emot (hoppas jag iaf, man kan ju aldrig veta...)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Hoppas att dom tar bort monstren som förstörde det första spelet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

yeye ge oss crysis först sen kan vi fokusera på fc2

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Måste ha något extra om det ska kunna konkurrera med Crysis isf.

Precis. Vilka konkurrenter! ^^

Medlem

kul, svårt att bli särskilt överlycklig dock, har en känsla av att det kommer om 3+ år


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

på vilket sätt förstörde monstren första spelet, tyckte inte det var nå fel å följde man storylinen så fattade man att det skulle vara monster


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

kommer det använda crysis motorn?


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Håller med, BORT MED MONSTERNA!!

Ska bli intressant och se hur det kommer at gå.

Medlem
Skrivet av snyft:

kommer det använda crysis motorn?

Nej.

Medlem
Skrivet av Fz:

Mycket mer än att Ubisoft Montreal sköter kodningen och att det ska dyka upp under nästa år får vi än så länge inte veta. Nästa nummer av svenska PC Gamer har ett exklusivt reportage från Montreal, tidningen finns i butik i början av augusti.

Där fick vi två bra svar, release nästa år.
Samt, den där texten på sista sidan i PcGamer : "Vi avslöjar även Ubisofts hemliga storsatsning" är avslöjad. FarCry 2 info i augusti alltså, mumma


signatur

Nämen!

Medlem

Nice nice! Hoppas på DX10.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Samma studio som gjorde FC till konsoler då, förväntar mig inget speciellt alltså ^^

Medlem
Skrivet av Comstedt:

Samma studio som gjorde FC till konsoler då, förväntar mig inget speciellt alltså ^^

Far Cry Instincts va enligt mig mycket roligare än Far Cry, så jag tror att Ubisoft kan skapa en bra uppföljare. Sen så hoppas jag ju att dom kommer använda Cryengine 2 också, annars kommer de ju aldrig kunna konkurrera ut Crysis

Medlem

Wow, detta kom helt oanmält in från vänster in på scenen. FarCry var i princip likaställt med att åka på semester till en öde paradisö. Väldigt bra AI också för den delen.

Jag gillade inledningen av Far Cry men sen spårade det ur rejält. Nåja inget fel med en uppföljare iallafall de har ju förhoppningsvis läst fanmails och forum för att se vad folk vill se i spelet.


signatur
Medlem

Ja!!!!!

Både Far cry till PC och Instincts/Predator till Xbox var ju hur bra som helst! Helt underbara!! Synd att dom låg lite på latsidan med konverteringen till Xbox 360 bara.

Hoppas verkligen att Stephen Dorff ställer upp på att göra rösten till Jack Carver igen!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Inaktiv

Fan, nu längtar man ju ännu mer till PC Gamer!


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Hoppsan! Såna här glada nyheter får mig att bli sugen på att installera FC igen!! Bara för att känna på lite...


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Redaktör

Liten uppdatering: Ubisoft har preciserat den förmodade releasen till våren 2008.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Liten uppdatering: Ubisoft har preciserat den förmodade releasen till våren 2008.

Låter ju trevligt men mindre trovärdigt.. Men det får framtiden utvisa.

Medlem

Säger som 2 andra FZmedlemmar, bort med ohyran (monster o dyl) från Farcry2 så kan det bli en riktig hit.

Medlem

När jag körde första farcry så i början tyckte jag att det var verkligthetstroget och mycket kul, sedan lite längre in så kom det fram monster och andra löjliga saker som förstörde hela spelet enligt mig!

Hoppas dom inte har med sådant!

Inaktiv

Crysis kommer sätta ett nytt "benchmark" för FPS-spel. Jag har svårt att tänka mig att FarCry 2 kommer bli lika bra eller genomarbetat.

Inaktiv

Kunde de inte typ snackat om det på E3 istället? Gjort E3 lite mer livligt...

Medlem

Är väl ändå bra länge sedan de gick ut med att FC2 var på G eller?, kom ju ett par videos för typ ett år sedan där de visade vapen och fordon renderers. Och varför skulle Ubisoft använda Cryengine 2 till FC2 för?, de har ju inge business med Crytech nu.


signatur

<3

Medlem

Ja nu har man ingen anledning till att INTE köpa en helt ny speldator... Först Crysis och senare Far Cry 2

12
Skriv svar