Far Cry 2 officiellt

Inaktiv

Hoppas dom har Stephen Dorff från Instincts istället för han som va i ettan

Medlem

Jag tyckte första Farcry va riktigt bra. Perfekt blandning av vanlig soldat och monster encounter. (Ett spel utan monster? hallå. Att kötta soldater i olika kläder om och om igen tröttnar man väll snart på?. Monsters ftw!)

Sedan va första spelet apsvårt tyckte jag. I slutet var det ren kaos med lava och stora-raket-skjutar-monster bonanzarama. Klarade spelet efter ett maniskt save-load inferno hehe.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Fookin sweet. Som några redan sagt - jag hoppas de skrotar monsterstuket, jag tycker inte det förstörde spelet men det kändes inte rätt... Inga monster, mer mercs istället ftw.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Nice, men jag kommer alltid på mig att skratta cyniskt då jag ögnar igenom pressmeddelanden..

Medlem
Skrivet av gurkoz:

Jag tyckte första Farcry va riktigt bra. Perfekt blandning av vanlig soldat och monster encounter. (Ett spel utan monster? hallå. Att kötta soldater i olika kläder om och om igen tröttnar man väll snart på?. Monsters ftw!)

Sedan va första spelet apsvårt tyckte jag. I slutet var det ren kaos med lava och stora-raket-skjutar-monster bonanzarama. Klarade spelet efter ett maniskt save-load inferno hehe.

hehe, precis, det var ju inte första gången man klarade av dom direkt

Medlem
Skrivet av gurkoz:

Jag tyckte första Farcry va riktigt bra. Perfekt blandning av vanlig soldat och monster encounter. (Ett spel utan monster? hallå. Att kötta soldater i olika kläder om och om igen tröttnar man väll snart på?. Monsters ftw!)

Sedan va första spelet apsvårt tyckte jag. I slutet var det ren kaos med lava och stora-raket-skjutar-monster bonanzarama. Klarade spelet efter ett maniskt save-load inferno hehe.

Känner precis som du Far Cry var en väldigt bra blanding. Smyga och action, verklighetstroget och overkligt även miljöerna varierade på ett bra sätt.
Ja.. shit slutet var apsvårt haha. Vill minnas att jag hittade ett klippa som jag försökte utnyttja till min fördel. Monsterna hade till en början svårt att nå mig däe jag satt *fuskis* men så dog man ändå till slut hehe. Tror att jag kom vidare av ren flax faktiskt. :$

12
Skriv svar