PC-versionen av Gears of War plåtad

Robot
Inaktiv
PC-versionen av Gears of War plåtad

Ge mig nya Turok till PC istället!


signatur

sleeplezz

Medlem

Det skulle vara snyggare eän på 360? Eh. Alla screensen är från filmer ingame på 360 och det ser betydligt muggigare ut en på 360 så, nja. Men vem vet. Är ju bara screens som sagt.

Och ja , jag tänker mest på bilderna med hellikoptern.

Medlem
Skrivet av Nikie:

Det skulle vara snyggare eän på 360? Eh. Alla screensen är från filmer ingame på 360 och det ser betydligt muggigare ut en på 360 så, nja. Men vem vet. Är ju bara screens som sagt.

Och ja , jag tänker mest på bilderna med hellikoptern.

Kollar du datumet på de bilderna så är de från Januari i år...

Så inte så konstigt att det inte ser så bra ut.

Medlem

Hoppas, hoppas de släpper de nya kapitlen på XBL till slut, Gears sp kan man köra om och om igen


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

nån som vet om dem kommer ha med co-op i pc versionen?

Inaktiv

Tror inte man ska ha som tanke att GoW ska vara snyggare på PC än på 360:n.

De offrar säkert lite visuelt godis om de kan sälja spelet till flera.

Medlem
Skrivet av degart:
Skrivet av Nikie:

Det skulle vara snyggare eän på 360? Eh. Alla screensen är från filmer ingame på 360 och det ser betydligt muggigare ut en på 360 så, nja. Men vem vet. Är ju bara screens som sagt.

Och ja , jag tänker mest på bilderna med hellikoptern.

Kollar du datumet på de bilderna så är de från Januari i år...

Så inte så konstigt att det inte ser så bra ut.

ja, du har rätt o jag har fel. jag som bara öppnade albumet rakt upp o ned.
Men iaf, kollade PC bilderna nu och tycker inte det är någon vidare skillnad , men men. Time will tell

Medlem
Skrivet av rille_001:

Tror inte man ska ha som tanke att GoW ska vara snyggare på PC än på 360:n.

De offrar säkert lite visuelt godis om de kan sälja spelet till flera.

men ehm, man brukar i regel kunna ställa upp och ned grafik. Tror verkligen inte att de medvetet bantar ner grafiken, snarare så gör de säkert snyggare texturer till de som vill ha skiten samtidigt som man kan skala ned allt ögongodis.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

hej. vi har gjort ett jättesnyggt spel och vi vill skryta lite över grafiken. därför släpper vi idag bilder som har jättedålig bildkvalitet och utan AA.

makes sense? naah

Skrivet av sno0zer:
Skrivet av rille_001:

Tror inte man ska ha som tanke att GoW ska vara snyggare på PC än på 360:n.

De offrar säkert lite visuelt godis om de kan sälja spelet till flera.

men ehm, man brukar i regel kunna ställa upp och ned grafik. Tror verkligen inte att de medvetet bantar ner grafiken, snarare så gör de säkert snyggare texturer till de som vill ha skiten samtidigt som man kan skala ned allt ögongodis.

Håller med dig, självklart kommer man kunna höja grafiken.

Till er 360 lirare grafiken kommer bli bra mycket bättre på PC:n vänta och se :evil:


signatur
Medlem

Glad att man stod emot hypen så man slapp köpa en defekt xbox.

ptr
Medlem

när ska folk lära sig att GoW = GOD OF WAR och inget annat!!

annars ser jag fram emot pc-versionen. visste väl att den skulle komma någon gång

Inaktiv
Skrivet av ptr:

när ska folk lära sig att GoW = GOD OF WAR och inget annat!!

Vad har God of War med denna tråden att göra?

Medlem
Skrivet av ptr:

när ska folk lära sig att GoW = GOD OF WAR och inget annat!!

och när ska folk lära sig att jag skiter fullständigt i om GoW tvunget ska betyda Gears of War eller God of War. Grow up.

Medlem

Förstår inte hur man kan göra på de viset, släppa 5 nya kapitel till en annan plattform. Känner mig seriöst lurad. "Woho nu har jag lagt ut ett antal tusenlappar på att få spela ett halvt spel"
Hoppas dom blir sönderspammade med hat-mail

Inaktiv

Långa näsan på alla 360 ägare...:P

Medlem

Tror jag behöver ett nytt grafikkort igen..

Medlem

Vad pratar ni om, ser ju bra ut!?

Spelet ser bra ut på 360, det kommer se bra ut på pc. Vilket löjligt bråk om var det kommer se bättre ut på vad?? Märks att snorvalpar börjar ta över här?? Väx upp lite... Finns värre saker att bråka om?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av mrcinnamon:

Långa näsan på alla 360 ägare...:P

Hehe, helt klart. Ska bli kul att spela det på PC med snyggare grafik och fler banor


signatur
Medlem
Skrivet av rille_001:

Tror inte man ska ha som tanke att GoW ska vara snyggare på PC än på 360:n.

De offrar säkert lite visuelt godis om de kan sälja spelet till flera.

Självklart, alla som släpper spel ett år efter på en annan spelform gör det alltid fulare, kunde inte hålla med dig mer

Skrivet av phobic:

Förstår inte hur man kan göra på de viset, släppa 5 nya kapitel till en annan plattform. Känner mig seriöst lurad. "Woho nu har jag lagt ut ett antal tusenlappar på att få spela ett halvt spel"
Hoppas dom blir sönderspammade med hat-mail

Jag antar att du var ironisk när du skrev det där?

//Låter som en dålig deal tycker jag hursomhelst, du borde kräva pengarna tillbaka bums! Och pasta!

Medlem
Skrivet av rille_001:

Tror inte man ska ha som tanke att GoW ska vara snyggare på PC än på 360:n.

De offrar säkert lite visuelt godis om de kan sälja spelet till flera.

nädu det gör dm inte,speltillvarkare har ju som avsikt att hela tiden förbättra sig så dom maxar nog ut grafiken så mycket dom kan inom den tidsram som finns,och det har ju redan kommit uttalande från epic om att texturer är förbättrade+upplösning är högre,,,,gow till 360 stödjer 720p och 1080i men till pc stödjer det säkerligen upp till 1080p,,sedan är det ju även så att spelet kommer ha stöd för direct-x10 vilket xbox360 i dagsläget inte har alls,om det nu kommer bli så framöver vet jag ej men det är säkert ingen omöjlighet men det gäller ju för framtida spel isf...

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av sno0zer:
Skrivet av rille_001:

Tror inte man ska ha som tanke att GoW ska vara snyggare på PC än på 360:n.

De offrar säkert lite visuelt godis om de kan sälja spelet till flera.

men ehm, man brukar i regel kunna ställa upp och ned grafik. Tror verkligen inte att de medvetet bantar ner grafiken, snarare så gör de säkert snyggare texturer till de som vill ha skiten samtidigt som man kan skala ned allt ögongodis.

Håller med dig, självklart kommer man kunna höja grafiken.

Till er 360 lirare grafiken kommer bli bra mycket bättre på PC:n vänta och se :evil:

Jasså?
Har du kopplat en XBOX360 via kabel till en vanlig tft-skärm och sett grafiken? Go figure.

Jag körde Forza2 i hd-1080 och grinade sedan när jag kom hem och fick köra 480p. När polarn sedan kom med sin tft-skärm så grinade jag ännu mer att det såg bättre ut än i hd-1080..

Personligen så tror jag inte de lägger till något extra på pc-versionen. Det är redan förbannat snyggt till xboxen om man tittar via en vettig skärm.

Medlem
Skrivet av sCaz:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av sno0zer:
Skrivet av rille_001:

Tror inte man ska ha som tanke att GoW ska vara snyggare på PC än på 360:n.

De offrar säkert lite visuelt godis om de kan sälja spelet till flera.

men ehm, man brukar i regel kunna ställa upp och ned grafik. Tror verkligen inte att de medvetet bantar ner grafiken, snarare så gör de säkert snyggare texturer till de som vill ha skiten samtidigt som man kan skala ned allt ögongodis.

Håller med dig, självklart kommer man kunna höja grafiken.

Till er 360 lirare grafiken kommer bli bra mycket bättre på PC:n vänta och se :evil:

Jasså?
Har du kopplat en XBOX360 via kabel till en vanlig tft-skärm och sett grafiken? Go figure.

Jag körde Forza2 i hd-1080 och grinade sedan när jag kom hem och fick köra 480p. När polarn sedan kom med sin tft-skärm så grinade jag ännu mer att det såg bättre ut än i hd-1080..

Personligen så tror jag inte de lägger till något extra på pc-versionen. Det är redan förbannat snyggt till xboxen om man tittar via en vettig skärm.

till dig som tror att grafiken kommer bli bra mycket bättre till pc än till 360,,du skillnade kommer inte bli så stor som du verkar tro,visst kommer det se lite bättre ut iom att dom har fått lite mer tid på sig att förbättra spelet,,men gears of war till 360 är fortfarande det snyggaste spelet någonsin alla kategorier(det vill säga fram tills crysis släpps på pc och om det nu motsvarar alla filmklipp man hittils fått se) och att få det att se så mycket bättre ut än vad det redan gör går inte,iaf inte på den korta tid dom har på sig....men att det kommer se lite lite bättre ut på pc är inte konstigt alls,hade dom släppt gow till pc förra året och släppt det till 360 först nu så hade det sett bättre ut på 360 versionen än pc versionen pga att dom i sådana fall skulle haft längre tid på sig för att göra klart 360 versionen... allt handlar om hur lång tid man har på sig i den här branchen,...

KoP
Medlem
Skrivet av phobic:

Förstår inte hur man kan göra på de viset, släppa 5 nya kapitel till en annan plattform. Känner mig seriöst lurad. "Woho nu har jag lagt ut ett antal tusenlappar på att få spela ett halvt spel"
Hoppas dom blir sönderspammade med hat-mail

Ja.. måste nog erkänna att du vart lurad om du la ut flera 1000 kronor bara för att spela ett spel på xb360. Själv köpte jag inte xb360 enbart för att BARA spela GoW.

1
Skriv svar