Sista delen i Shuttle-tävlingen igång!

Robot
Medlem
Sista delen i Shuttle-tävlingen igång!

Har nu deltagit i alla tävlingar och är ganska säker på att jag har alla frågor rätt och någolunda bra svar på utslagsfrågorna.. Bara att luta sig tillbaka och hoppas nu.

Medlem

Klar. Nu hänger det bara på mina fyndiga utslagningsfrågor då jag _ vet _ att jag har alla rätt på resten av frågorna. Första deltävlingen var helt klart klurigast men fz kunskapen satt där den skulle!

Medlem

Eikh, om alla har alla rätt så är det väl ingen idé att fortsätta, är inte helt säker på en eller två av frågorna förra gången..
Och dessutom är jag nyvaken, så får bli senare i vilket fall som helst..

Redaktör

Utan att avslöja för mycket kan jag avslöja att långt från alla har alla rätt...


signatur
Medlem

Är det tillåtet att muta Juryn? Jag har en mycket smarrig muffins i min hand som kan bli er.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem

Jag gör en FZ tatuering vid ankeln om jag vinner >.<

Medlem

edit: död åt utslagsfrågor!


signatur

tjenare!

Medlem
Skrivet av Tompa:

Utan att avslöja för mycket kan jag avslöja att långt från alla har alla rätt...

"långt ifrån alla" men då finns det juh fortfarande nån, och då vinner juh han/hon anyway.. bah.

Redaktör

Öh... ja. Tävlingar ska vara svåra, men inte omöjliga. Jag har inte kollat om nån har prickat alla rätt, så chansen/risken finns att så inte är fallet.


signatur
Medlem

Så ja. Nu har man varit med på 3 av 4 tävlingar.
Bara till att hoppas att man vinner med sina exemplariska utslagssvar.

Medlem
Skrivet av niSs:

edit: död åt utslagsfrågor!

Ja, komigen. Snälla berätta hur det ska göras på ett bättre sätt.

Tompa; Eftersom jag läst alla texter, kollat alla fakta och liknande så vet jag att iaf jag har alla rätt, har tom stämmt av i efterhand x) Hur som helst, med andra ord borde jag ligga bra till, vlket jag hoppas eftersom jag inte fick ha kvar min dator för sambon. "Åh nej inte surr-surr niklas, jag får så ont i huvudet snälla stäng aaaaaaav". Sitter på en P2 Laptop atm, det kanske suger.

Förövrigt tror jag att en framtida tävling, kanske bara om en egentitel här på forumet, vore kulig. Då skulle det kunna handla om ren FZ kunskap i oliak etapper och kanske kanske några riktiga slammkrypare , det är alltid friskt med nya initiativ!:up:

Medlem

Lotta hade varit jäkligt mycket enklare. Kanske inte bättre, men enklare och gett mer hopp till den som deltar så man slipper vara orolig att man floppar på något så idiotiskt som en utslagsfråga.


signatur

tjenare!

Medlem

Mina utslags-svar dom är väl inte direkt så seriösa det är nog det som är problemet. Men Tror nog att jag hittils har haft alla rätt men är inte helt säker.

MFC
Medlem

Jag vinner inte tävlingar, den inställningen är universell för min egen del tills motsatsen är bevisad..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Redaktör
Skrivet av niSs:

Lotta hade varit jäkligt mycket enklare. Kanske inte bättre, men enklare och gett mer hopp till den som deltar så man slipper vara orolig att man floppar på något så idiotiskt som en utslagsfråga.

För att lotta ut priser med pengavärde krävs tillstånd från Lotteriinspektionen. Min personliga åsikt är att ansträngning och kreativitet ska belönas framför ren tur.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av niSs:

Lotta hade varit jäkligt mycket enklare. Kanske inte bättre, men enklare och gett mer hopp till den som deltar så man slipper vara orolig att man floppar på något så idiotiskt som en utslagsfråga.

För att lotta ut priser med pengavärde krävs tillstånd från Lotteriinspektionen. Min personliga åsikt är att ansträngning och kreativitet ska belönas framför ren tur.

Word på det Det är ju faktiskt ganska roligt att sitta o snittsa på motivationer etc. Fusk om någon jobbar på reklambyrå dock

Inaktiv

då var det bara att hålla tummarna då,
men jag har inte sett något datum för tävlingens slut?

vore riktigt riktigt RIKTIGT smutt att kamma hem en sån här.

PS. Jag gör godare muffins än Ondo DS.

Redaktör

Tävlingen pågår till och med onsdag den 25/7.

Ni får hitta på bättre mutor än muffins (*hint*) - jag är diabetiker.


signatur
Medlem

Den är slut i lager, men jag har några andra i min samling att välja på.

Bt
Medlem
Skrivet av Heya:

Har nu deltagit i alla tävlingar och är ganska säker på att jag har alla frågor rätt och någolunda bra svar på utslagsfrågorna.. Bara att luta sig tillbaka och hoppas nu.

Jag också.

Tror vi är långt ifrån ensamma så tror inte på vinst.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem
Skrivet av Tompa:

Tävlingen pågår till och med onsdag den 25/7.

Ni får hitta på bättre mutor än muffins (*hint*) - jag är diabetiker.

Skulle aldrig falla mig in och muta bort en flaska single malt whisky. Dom går direkt ner i min strupe. 8). Men jag kan säkert fixa en dunk med äkta norrlänskt hemkok.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

MFC
Medlem
Skrivet av Tompa:

Tävlingen pågår till och med onsdag den 25/7.

Ni får hitta på bättre mutor än muffins (*hint*) - jag är diabetiker.

Fiberrik muffins då?

.. förresten, när kommer vinnarlistan?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Håller tummarna..
Har redan plockat ihop resten av pryttlarna till datorn på db :S

MFC
Medlem

och vinnaren är?....


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Låt oss få se vinnarna !

Medlem

Dags att visa vilka som vann tycker jag.

Inaktiv

De har nog en hel del bidrag på full poäng att läsa igenom tror jag.

MFC
Medlem

höhö, nå?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

blodbrist i tummarna.

12
Skriv svar