GRAW 2 uppdaterat

Medlem
GRAW 2 uppdaterat

Skönt att man slapp detta i konsolversionen ;D

hur som helst, någon som kan tala om hur spelet är på PC?

Medlem

Tycker det är jätteball, lirar coop med vänner rätt ofta

Btw, patchen är dåligt programmerad eftersom den vill bara installera till 'default-path'.

Har hört det ska gå att installera genom att starta spelet så säger den till om du vill eller inte men detta har jag inte testat.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

konsoll versionen var riktigt bra om man jäför med första GRAW på 360 i alla fall

PC versionen är ok saknar dock skuggor med 162.18 forceware drivarna synd inte denna patch fixade detta eller om det är en Nvidia grejj vet jag inte men nåt är det i alla fall.

pc versionen är helt ok bättre än ettan i alla fall det tycker jag säger en del.

tänk på detta gott folk detta är inte en portning utan de utveckaldes separat från konsoll versionerna ja det är sagt så om detta stämmer ska vara osagt men iaf.:up::)

Medlem

Om du tvivlar på att konsol och pcversionerna inte är portar så bör du nog kolla in http://stage6.divx.com/Oritxupolite-Game-videos-HD/video/1392... som visar på skilnaderna versionerna emellan.

Jag komer nog aldrig att köra graw 1 igen, graw 2 är nästan som ghost recon 1, covert ops action på banor som inte är konstant belamrade med hus och parkerade bilar, skulle säga att uppdrag 7 som jag är på nu verkar vara det mysigaste hittills, natt och ljuddämpade hk416, yum


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Haha, 360-versionen är ju så äckligt mycket mer arkadig än den strategiska pangaren som PC-versionen visat sig vara.
Påminde nästan lite om hur Delta Force Extreme blev.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Indeed, det verkar som om ghost recon överlevt sina mörka år...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Undrar hur den blir på PS3:an efetrsom de fortfarande håller på med den

Medlem

Ungefär likadant som till xbox, grin har bara utvecklat pc-versionen...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Stör mig på att man verkar inte kunna ha kvalitet på HIGH eller kolla i Third-Person på PC :\

Medlem

Totalt meningslös Patch om ni lirar SP delen, för multi kan den dock vara användbar.

Lägg dock märke till att alla Saves som ni gör i SP delen inte är kompatibla med den nya patchen, så har ni kommit en bra bit på väg eller varvat det, say bye bye till era saves i så fall!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Spelet är hur bra som helst... fram till sista uppdraget! Fan ta mig helt jävla omöjlgt att klara!!! Någon som har klarat det, kan ni ge tips?!
Det flyter på bra mycket bättre än det förra, men det förra är enligt mig helt klart bättre!!!


signatur

Friends help you move, best friends help you move bodies!

Inaktiv

Om ni drar ner patchen via spelet så läggs den iaf rätt. Jag tycker det är hur kul som helst, mycket bättre än ettan.

Medlem
Skrivet av treetrallen:

Stör mig på att man verkar inte kunna ha kvalitet på HIGH eller kolla i Third-Person på PC :\

Det är därför man spelar på PC, för att slippa 3d person, duh!


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Fortfarande massa random krashar när vi kör coop i lan, så jävla trist.
Riktigt kul spel men vi har inte lyckats köra igenom ett enda uppdrag då alltid någon krashar och vi börjar om.

Medlem

Amen 3rd person är ju det som gör GRAW2 så bra på 360, sedan tror jag det går att ändra mellan 1st och 3rd


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Grejade spelet i går till PC och blev riktigt ny kär i MP delen faktiskt. AIn på singel delen är väl inte en höjdare kanske, det finns massor med "bad guys" som typ står med ryggen vänd mot ensjälv när man kommer skjutande. Och när man har pangat en stund så finns det vakter som typ inte har hört eller märkt att man har dödat alla hans polare typ, riktigt avtändande för min egendel. Men som sagt tycker att MP delen är ganska rolig faktiskt, finns en del godbitar att hämta där inte bara "run and gun".


signatur

Jag skriker på den röda gubben på övergångsstället tills den blir grön....AAARGH!!

1
Skriv svar