Första skärmdumparna från Fable 2

Robot
Inaktiv
Första skärmdumparna från Fable 2

woo äntligen, fan längt så mycket efter detta spel.

Ettan var ju riktigt riktigt roligt tycker jag. hoppas dom lyckass med även detta och jag skulle gärna se en riktigt fin CO-OP faktiskt!

Medlem

Långt ifrån imponerad, ser ut som ettan med bättre grafik ungefär.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

ser bra ut, kan bli bra om det bättrar sig på fable´s brister


signatur

Nämen!

Medlem

Tror det blir kanon det här. Om vi ska tro stor-snackaren Molyneux så ska fightingsystemet vara en klass för sig själv.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Långt ifrån imponerad, ser ut som ettan med bättre grafik ungefär.

Och det skulle vara tråkigt?

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Långt ifrån imponerad, ser ut som ettan med bättre grafik ungefär.

Ja, mer än så kan du inte få ut av ett par screenshots.


signatur

Working as intended.

Medlem

Kanske blev missförståd, tycker inte det ser annorlunda alls från ettan, gillade itne ettan heller iofs..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Ser ut som ännu ett spel i mängden

Inaktiv

Alltså de här bilderna är från E3 visningen av Fable 2 bara för att visa hur 1-knapps fightingen funkar. Grafiken är typ inte ens halvklar (enligt Molyneux iaf).
Dessutom är ni typ en vecka sena

Medlem

Längtar som fan efter detta, ettan va ju hur underbart som helst och tvåan kommer garanterat bli ännu bättre.

Medlem

Blir ett klart köp iallafall.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Kan nog bli ett köp om det är hälften så bra som Molneux sa att ettan skulle bli.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv
Inaktiv

Om det är lika bra som ettan blir det underbart.

Medlem

Ser inte grafiken lite barnslig ut? Inget blod här inte. 1:an har verkligen inte lämnat några spår, även fast jag spelade igenom det kommer jag knappt ihåg en enda scen från spelet. 2:an kommer förmodligen att gå mig förbi.

Medlem

ser bra ut!!!!!

kanse ska köpa de!!!!!


signatur

You can't win the game...

Medlem

Detta blir ett självklart köp! varvat ettan 3 gånger

Medlem

Umpf, om dom inte gör 2an lika tradigt som 1an så blir det bra "Be whatever you want!" raida byar och shit, sprang in i en by och tänkte slakta allt, och tokigt nog så upptäckte jag att det inte alls gick, skit mycket npcs som inte gick att döda, sen var ettan extremt linjärt, inte öppet och fritt alls.. Ge mig ett öppet Fable där man kan ta över städer, and rule it with an iron fist! Vore grymt, så man får ut mer än ett par horn och en cool tattuering från att vara ond. -_-

Medlem

Mooülinjöö är ju retard. Men iaf, detta är nog en utav dom bättre titlarna toll 360in som är på G. Dock kan vi nog säga såhär; Antingen blir det totalt flopp alternativt en saga klassisk som rödluvan.

Medlem
Skrivet av Dogge:

Alltså de här bilderna är från E3 visningen av Fable 2 bara för att visa hur 1-knapps fightingen funkar. Grafiken är typ inte ens halvklar (enligt Molyneux iaf).
Dessutom är ni typ en vecka sena

Molyneux är iofs en man som snackar mkt, men oftas lite verkstad.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv
Skrivet av fanboy:
Skrivet av Dogge:

Alltså de här bilderna är från E3 visningen av Fable 2 bara för att visa hur 1-knapps fightingen funkar. Grafiken är typ inte ens halvklar (enligt Molyneux iaf).
Dessutom är ni typ en vecka sena

Molyneux är iofs en man som snackar mkt, men oftas lite verkstad.

Näää men i detta fall tror jag han säger som det är, bara för att karl överdrivit en eller två gånger (okej kanske 10) så betyder det inte att allt han kläcker ur sig är total nonsens.

Medlem

Gillar designen på staden, härlig stämning. Annars så ser det väl inte så jätteimponerande ut än, men jag har höga förhoppningar på Fable 2!

Jh
Medlem
Skrivet av fanboy:

Molyneux är iofs en man som snackar mkt, men oftas lite verkstad.

Visst.. mycket snack.. men spelen han skapar blir ju bra.


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

^- Absolut, men inte i närheten av det han säger


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv
Skrivet av Mykee:

Umpf, om dom inte gör 2an lika tradigt som 1an så blir det bra "Be whatever you want!" raida byar och shit, sprang in i en by och tänkte slakta allt, och tokigt nog så upptäckte jag att det inte alls gick, skit mycket npcs som inte gick att döda, sen var ettan extremt linjärt, inte öppet och fritt alls.. Ge mig ett öppet Fable där man kan ta över städer, and rule it with an iron fist! Vore grymt, så man får ut mer än ett par horn och en cool tattuering från att vara ond. -_-

Vad snackar du om? Jag har inte stött på en enda karaktär som inte går att döda förutom barnen i Bowerstone (där man inte får ha vapen). Om det är Bowerstone du snackar om så är det enda staden där det är så (d.v.s. att det inte går att döda folk). I resten av städerna kan du slakta alla, ta över deras hus och "äga" staden.

Medlem

japp det är nog mycket som ska göras innan detta spelet är klart för tryck,,,,
men en kul sak dom sade under e3 mässan var att man samlar på sig ärr under striderna,alltså ju mer man blir nedslagen och dör ju mer ärrad/fulare blir ens karaktär och ens omgivning kommer oxå att reagera därefter låter ju hur coolt som helst ju...

Medlem
Skrivet av Zedrix:

Ser inte grafiken lite barnslig ut? Inget blod här inte. 1:an har verkligen inte lämnat några spår, även fast jag spelade igenom det kommer jag knappt ihåg en enda scen från spelet. 2:an kommer förmodligen att gå mig förbi.

du jag ska säga dig att vi som är begåvade med xbox live har kunnat ladda hem och kika på när dom hade en visning av detta spel och där får man se hur karaktären gör en kontringsattack och därefter stöter svärdet mot ryggen och piercar svärdet rakt igenom kroppen på motståndaren,,,du skulle hört suset från åskådarna, helgrymt och brutalt så det kommer nog vara blod med,,,detta är ju bara den första någorlunda spelbara versionen dom visat så det kommer mera,,,räkna med det...

Inaktiv
Skrivet av Mykee:

Umpf, om dom inte gör 2an lika tradigt som 1an så blir det bra "Be whatever you want!" raida byar och shit, sprang in i en by och tänkte slakta allt, och tokigt nog så upptäckte jag att det inte alls gick, skit mycket npcs som inte gick att döda, sen var ettan extremt linjärt, inte öppet och fritt alls.. Ge mig ett öppet Fable där man kan ta över städer, and rule it with an iron fist! Vore grymt, så man får ut mer än ett par horn och en cool tattuering från att vara ond. -_-

Hmm vad var det för npcs som inte går att döda? har för mig att det går att döda allt.. vilket faktiskt e skit tråkigt att göra innan man klarat spelet o tagit svärdet från sista bossen.
det tråkiga med fable 1 är att det är lite linjärt men tycker det ändå tar dom flesta andra rollspelen som oblivion och worldofwarcraft:down:bättre djup och bättre handling i fable
Jag väntar förväntansfullt att detta kommer ut.. blir säkert feeeett bra när dom väl är klara med det.:up::

1
Skriv svar