Condemned 2: Bloodshot avbildat

Medlem
Condemned 2: Bloodshot avbildat

niiiiceee


signatur

Nämen!

Medlem

WTF?! Kommer det inte till PC?


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Tycker inte att de här screensen säger speciellt mycket om spelet faktiskt, får mig inte att bli intresserad iaf.

Medlem

Mm vafan kmr det inte till PC nu blir jag ledsen

Medlem

Det första kom ju inte till PC direkt heller om jag inte missminner mig, såå att utesluta det till PC redan nu när det bara dykt upp ett par bilder är nog lite onödigt.

Medlem
Skrivet av Kato:

Det första kom ju inte till PC direkt heller om jag inte missminner mig, såå att utesluta det till PC redan nu när det bara dykt upp ett par bilder är nog lite onödigt.

Sant, Condemned kom till PC ett par månader efter att 360-versionen släpptes, men den här gången har utvecklarna mer eller mindre sagt rakt ut att det inte kommer till PC.

Medlem

Ser ju helt rubbat ut.. den hunden såg lite farlig ut.

Medlem
Skrivet av Bukload:
Skrivet av Kato:

Det första kom ju inte till PC direkt heller om jag inte missminner mig, såå att utesluta det till PC redan nu när det bara dykt upp ett par bilder är nog lite onödigt.

Sant, Condemned kom till PC ett par månader efter att 360-versionen släpptes, men den här gången har utvecklarna mer eller mindre sagt rakt ut att det inte kommer till PC.

Jo jag hade också hört det, men jag kollade efter det, men jag kunde inte hitta något sånt uttalande någonstanns, fast dom sa ju så om första med, det skulle bli 360 exklusivt, och Fear för PC, det bidde ju inte redigt så i slutändan Så jag har ganska höga förhoppningar på en PC version endå.

Medlem

Ge mig genast! Första spelet är så jävla bra


signatur

tjenare!

Medlem

Ser grymt lovande ut! Gillar hunden Och nej, det kommer inte till PC denna gång! I en lång intervju med skaparna så sa dom klart och tydligt att spelet passar bäst på konsol (PS3/360).

Medlem

vadå snott frpn spiderman 3


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av radiuz:

Ser grymt lovande ut! Gillar hunden Och nej, det kommer inte till PC denna gång! I en lång intervju med skaparna så sa dom klart och tydligt att spelet passar bäst på konsol (PS3/360).

WTF?! "passar bäst på konsol" ett FPS Passar alltid bäst på PC!!! FPS på konsol suger!(undantag Halo spelen)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:
Skrivet av radiuz:

Ser grymt lovande ut! Gillar hunden Och nej, det kommer inte till PC denna gång! I en lång intervju med skaparna så sa dom klart och tydligt att spelet passar bäst på konsol (PS3/360).

WTF?! "passar bäst på konsol" ett FPS Passar alltid bäst på PC!!! FPS på konsol suger!(undantag Halo spelen)

Jag sa inte att ett FPS passar bäst på konsol! FPS suger på konsol om man har 2-joysticks.. Metroid till Wii kommer dock äga!

Medlem

95% är mörkt Måste vara väldigt dålig design.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Flakmonkey
Skrivet av Night Hawk:

95% är mörkt Måste vara väldigt dålig design.

Eller så utspelar det sig på natten precis som ettan? ^^

Medlem
Skrivet av radiuz:
Skrivet av SCORPION2000:
Skrivet av radiuz:

Ser grymt lovande ut! Gillar hunden Och nej, det kommer inte till PC denna gång! I en lång intervju med skaparna så sa dom klart och tydligt att spelet passar bäst på konsol (PS3/360).

WTF?! "passar bäst på konsol" ett FPS Passar alltid bäst på PC!!! FPS på konsol suger!(undantag Halo spelen)

Jag sa inte att ett FPS passar bäst på konsol! FPS suger på konsol om man har 2-joysticks.. Metroid till Wii kommer dock äga!

Nä men du citerade ju utvecklarna och dom värkar ju tro att FPS är bättre på konsol! Idioter!(utvecklarna allså!)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

skorpion : Det har dom inte sakt heller, bara att just Condemned 2 anser dom är bäst anpassat för konsol. Sedan hur bra precision man behöver för att skjuta ner sina fiender är en annan sak.. Är ju mycket annat än bara skjuta på allt som rör sig i Condemned!

Medlem

Jag gissar på att det har mer att göra med piratkopieringen på PC som skulle skada försäljningen.

Hade jag bestämt så hade jag släppt till konsoler först och sedan anpassad (om möjligt, alla spel hör inte hemma till PC och tvärtom) spelet till PC när konsolförsäljningen börjar till slut sega till.

Medlem

Har kört Condemned 1 demot på 360, eller 2.. Vet inte. ><. Grymt stämmningsfullt och läskigt är det iaf, funderar hårt på att köpa det samtidigt när jag köper min 360 nu i månaden..

Vad tusan föreställer bild nr 3? En alien?

1
Skriv svar