F.E.A.R. Perseus Mandate filmat

Robot
Medlem
F.E.A.R. Perseus Mandate filmat

Ptja, pumpa ut några sista kronor ur ett annars helt ok spel känns detta som.

OFFTOPIC; Vart tog den nya och "extremt" bra fortsättningen på SiN episodes vägen? ^^

Medlem

Galet lång(-tråkig) film.

Nikie-> Ja man undrar ju. Kanske inte för att SiN Episodes var något vidare bra, men det borde väl ändå komma en fortsättning?

Medlem

Ritual Entertainment köptes upp av MumboJumbo och ska bara göra småspel som passar alla framöver. Vissa av Rituals främsta utvecklare har stuckit, men den mest framträdande (levelord) säger att han vill återvända till SiN i framtiden. Pengarna som de drog in på första episoden (Emergence) räckte inte för att kunna fortsätta direkt på den andra.
Jag hoppas att det kommer en fortsättning, men i dagsläget är det egentligen ingen som vet

Medlem

Eh, fint med granatkastare som skjuter ut granaten i sidleds.

Medlem

Kan inte säga att det tilltalar mig direkt, tycker att dom borde skippat expansions och satsat på Fear 2 istället.

Förresten så tycker jag att SiN Emergence var klockrent! Synd att det inte verkar bli en fortsättning.

Medlem

känns som att det e samma sak med lite nya vapen och banor, kommer nog inte slösa pengar på det om det inte blir något mer än så.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Gillade den första expn till FEAR, men detta känns lite tråkigt - tidig build då körde med samma vapenljud till nya vapen? :\

Medlem

Säkert köp för mig. Har nog spelat igenom FEAR och Xpansionen fyra gånger. Lite nya banor, fiender och vapen är inte fel. Skulle också vilja se ett FEAR 2... men då måste jag skaffa ny dator så jag är glad för en expansion.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Blir säkert kanonkul


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

ptr
Medlem

jag längtar då! älskar "spikpistolen"

Medlem
Skrivet av Wartex:

Eh, fint med granatkastare som skjuter ut granaten i sidleds.

Tänkte också på det, såg ju skitskumt ut. Sen var det även samma ljud på det nya el-vapnet som till partikelvapnet från första spelet.

Medlem

Yeah... fler nya vapen 'n' shit sedan extraction point, nice.


signatur

// Peace

Medlem

hoppas att dom tar och fixar själva nätkoden i denna expansion, speciellt när det kommer till själva synkningen utav materiella saker på banorna i MP läge.

Medlem

MP var ju mer som en liten "bonus" till oss spelare. Tror inte att de prioriterar det, men man kan ju hoppas.

MP är faktiskt riktigt kul. Lite UT99 känsla över striderna.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Garenth:

Kan inte säga att det tilltalar mig direkt, tycker att dom borde skippat expansions och satsat på Fear 2 istället.

Extraction Point utvecklades av timegate, och antagligen gör de denna expansion också. Monolith har redan börjat på Fear 2 (fast det ska det inte heta) . www.nameyourfear.com

1
Skriv svar