Kane & Lynch: Dead Men plåtat

Robot
Medlem
Kane & Lynch: Dead Men plåtat

Förstår fortfarande inte den korkade ban designen...tex bilden: http://www.fz.se/bilder/?id=45962 visar tydligt hur korkad den är. Här ska alltså spelaren vira sig ned fullt utrustade med vapen och spränga ett fönster. För att sedan ta ut ett gäng människor på ett möte...men detta kan vakterna se hur tydligt som helst och som en del videos visar så skjuter de massvis motden person som sätter sprängdeg på fönstret....helt urbota dumt...

Med andra ord, jag är orolig för att spelet ska falla platt då det har en stor potential, inte minst med likheterna med filmen Heat...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Förstår fortfarande inte den korkade ban designen...tex bilden: http://www.fz.se/bilder/?id=45962 visar tydligt hur korkad den är. Här ska alltså spelaren vira sig ned fullt utrustade med vapen och spränga ett fönster. För att sedan ta ut ett gäng människor på ett möte...men detta kan vakterna se hur tydligt som helst och som en del videos visar så skjuter de massvis motden person som sätter sprängdeg på fönstret....helt urbota dumt...

Med andra ord, jag är orolig för att spelet ska falla platt då det har en stor potential, inte minst med likheterna med filmen Heat...

Tänkte också på det under en film.
hur många skott fick han i huvudet? 17?

Kan förstå att de spelar in filmerna med godmode, men ska man spela det för att få en bra upplevelse?

Medlem

Håller absolut med de tidigare talarna.

Känns väldigt orealistiskt att vakterna öppnar eld för glatta livet bara för de ser en kille i overall hoppa utanför fönstret.

Jag håller inte med förra talarna jag är åtminstone opmtimistisk innan jag spelat det.


signatur
Medlem

Har inte så bra koll på det här spelet men det verkar som att de här personerna antingen tar grymma smärtstillande medel eller har annat ess i ärmen. Genetisk modifiering som gör dem till supermänniskor/universal soldiers?

Medlem

Som vanligt är många negative. Kom ihåg många negative kommetarer innan hitman blood money kom. Och se vad bra det blir. Så jag säger inget negativt förens jag spelar det. Jag tycker fortfarande det ser ascoolt ut

Medlem

Jag är i största allmänhet positiv gentemot det här spelet, det ligger till och med ganska högt uppe på min inköpslista. Men man måste ju ändå se de uppenbara brister spelet har.

Medlem

Jag är inte lika optimistiskt inställd som jag var efter den första info:n, men jag ser fortfarande fram emot spelet. Älskade Blood Money så jag hoppas verkligen att de kan plocka fram ännu en älskvärd titel, och inte gå bakåt och göra såna tabbar de gjorde med de (i alla fall 2) tidigare Hitman-spelen.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

var ju i en äldre trailer som dom sa nått om att dom va döda eller nått, och namnet på spelet "dead men" kan ju vara en dubbel mening, dom kanske e zombies eller nått, sky's the limit i spel.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Börja klaga när ni har testat spelet, fungerar nog bättre

Medlem

Ingen här som har koll på storyn eller? Båda Kane och Lynch var påväg till "dödsbädden", ena har mördat sin fru och den andra svikit ett terroristgäng om jag minns rätt.. Påväg till avrättningen så kapas lastbilen av det där "gänget" och måste nu jobba för "the bad guys".. Förr eller senare så ska dom båda iaf dö därav namnet Dead Men!

Ang spelet så är jag lite tveksam, men det blir säkert kul!

Medlem

Det här kan nog bli rätt så kul :up:.
Angående killen som spränger fönster så är det nog ingen utav huvudpersonerna. Har fått för mig att de har kostym emedans fönstersprägarn' har overall. Säkert bara en minion som offras


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Jag är inte lika optimistiskt inställd som jag var efter den första info:n, men jag ser fortfarande fram emot spelet. Älskade Blood Money så jag hoppas verkligen att de kan plocka fram ännu en älskvärd titel, och inte gå bakåt och göra såna tabbar de gjorde med de (i alla fall 2) tidigare Hitman-spelen.

Nu är du ute och cyklar. Visst Hitman Contracts var inte bra. Men Hitman 2 var hyllat av de flesta speltidningar. Och är en av de bästa hitman-spelen. Framförallt den bästa musiken.

Medlem

Enda Hitman spel som jag tyckt inte har hållit måtet är som Fargo nämnde "Hitman Contracts" Resten har varit jäkligt bra.

1
Skriv svar