Command & Conquer 3 patchat

Robot
Medlem
Command & Conquer 3 patchat

Kan hoppas att dom har fixat "out of synk" problemet. Fick det varje gång jag försökte spela på nätet så tillslut så tröttnade jag, kanske dags att ge det en ny chans...:|


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

AMAGAWD I DEMANDZ0RZ A THANKOES!!!!11onenoe

Medlem

Kanske lite dumt var det, från de som nu avslöjade patchens funktion, att onlinespelandet kommer att försvåras för piraterna med oäkta versioner om de upgraderar med denna patch

Detta gör ju att de inte updaterar och fortsätter köra på med sina piratkopior.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

Fast nu handlar det inte om att försvåra för personer med piratversioner att spela online, så vitt jag vet så är det redan omöjligt utan en riktig cd-nyckel.

Offline går fortfarande bra att spela med crackad version, det vet jag eftersom spelet inte går att spela i ocrackad form för mig. Tydligen så har deras kopieringsskydd svartlistat program som jag använder dagligen och inte har några planer på att göra mig av med. Fuck you säger jag bara.

Inaktiv

varför släpps det alltid en svensk patch med? när det inte äns finns på svenska... !?


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

varför släpps det alltid en svensk patch med? när det inte äns finns på svenska... !?

Jag har en svensk version, visst det går att ändra till engelska också, men svensk är den "by default".

1
Skriv svar