Gran Turismo 5 Prologue filmat och fotat

Robot
Medlem
Gran Turismo 5 Prologue filmat och fotat

looks nice, hoppas det inte bara är ett nytt tech demo som GT HD

Skrivet av Fz:

Release: Q4 2008

Woooot ?!? :crazy:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Måste väl fan ha blivit något fel, ja mena ska inte GT5 släppas 2008? Hur som helst så ser de ju helt otroligt ut.

Inaktiv

Så det kommer om drygt ett år ungefär? Låter bra, då kommer man nog ha råd att skaffa sig en PS3 då.

Flakmonkey
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av Fz:

Release: Q4 2008

Woooot ?!? :crazy:

2007 ska det naturligtvis vara

Inaktiv

Det där är ju den urgamla e3-trailern. Idag släpptes däremot en purfärsk trailer inklusiv en hel del bilder och spelet ser helt jävla fantastiskt ut.

http://www.gamersyde.com/news_4678_en.html

Där finns en trailer och bilder.

Prologue släpps i oktober.

Medlem

Bara dom får till körkänslan bra så kan det bli kul. Utseendemässigt sett så är det kanon men vi vet ju att det är insidan som räknas

Skrivet av clark.dennis:

Det där är ju den urgamla e3-trailern. Idag släpptes däremot en purfärsk trailer inklusiv en hel del bilder och spelet ser helt jävla fantastiskt ut.

http://www.gamersyde.com/news_4678_en.html

Där finns en trailer och bilder.

Prologue släpps i oktober.

thnx! ..Nya Skyline ser ut att gå ruggigt bra redan ifrån stock


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Någon som hört något mer om vädereffekterna och licensieringen utav Lambo & Porsche ?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av Fz:

Release: Q4 2008

Woooot ?!? :crazy:

2007 ska det naturligtvis vara

Ja det riktiga spelet kommer då ngn gng, det är bara prologue som kommer i höst.

Medlem

Wow ser ju helt makalöst ut.

Avstängd

Gran Turismo är den bästa bilserien som existerat, forza har inte en suck.
Nu är det bara att vänta på en prissänkning av ps3.

Medlem

Skylinen på slutet av filmen är så ful.....


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Forza har mer innehåll enligt min mening än gran turismo. GT har ju inte varit värt att spela sedan 2an släpptes. Dålig körkänsla och ingen skademodell har ju gjort det så ointressant. Ska ju kännas om du kör o smäller din skönhet. Slopar de bara Wipeout körkänslan och fixar lite schyssta skademodeller och konsekvenser så kanske det blir värt att titta på annars... nej tack.

KoP
Medlem
Skrivet av Fisse:

Forza har mer innehåll enligt min mening än gran turismo. GT har ju inte varit värt att spela sedan 2an släpptes. Dålig körkänsla och ingen skademodell har ju gjort det så ointressant. Ska ju kännas om du kör o smäller din skönhet. Slopar de bara Wipeout körkänslan och fixar lite schyssta skademodeller och konsekvenser så kanske det blir värt att titta på annars... nej tack.

Medhåll.. och när det gäller onlineläget så är Forza grym.

Ytan är inte allt.

Medlem

Kommer ju iaf vara skador i kommande gt5 Onlineläget får vi prova redan i prologue dock

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Gran Turismo är den bästa bilserien som existerat, forza har inte en suck.
Nu är det bara att vänta på en prissänkning av ps3.

Forza 2 är så grymmt mkt mer en vad GT någonsin varit. Det som stör mig lite i forza dock är bilarna som kastas på mig, jag hinner aldrig bygga någon relation till dom, tyvärr.

Prissänkning? Du har ju redan fått en prissänkning, 5995;- för en extra sixaxis och två jävla spel, be happy?

Medlem

Gt5 kommer bli världens bästa bilspel när det släpps , speciellt nu när man får cockpitview och skademodeller.

Inaktiv

Så prolouge är alltså yttligare typ en beta då eller?

Medlem
Skrivet av Dogge:

Så prolouge är alltså yttligare typ en beta då eller?

Nej mer en försmak av vad hela gt5 kommer vara

Medlem

Tankade ner trailern från gamersyde. Det verkar som att de äntligen kommer att ha med startfält större än 6 bilar!

Medlem

Jag får bara se 4sek av filmen sedan blir det stop (?).


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Skrivet av Mr. A:

Tankade ner trailern från gamersyde. Det verkar som att de äntligen kommer att ha med startfält större än 6 bilar!

Sett screenshots med 16 bilar.

Medlem
Skrivet av Fz:

Release: Q4 2008

Haha, det sorgliga i det hela är att Q4 2008 är ett mer realistiskt datum än 2007. GT3/GT4 fick väl båda två kastat sina releasedatum över ett år så. Men! Då har förhoppningsvis PS3:an gått ner i pris iaf.

Forza vs GT: Testade Forza 2 med ratt och.. Då bestämde jag mig för att inte köpa 360 och göra samma misstag som jag gjorde med Forza/Xbox.

Realism - GTR 2/LFS/rFactor.
Jäkligt långlivat bilspel - Gran Turismo.
Wannabe GT - Forza.

Edit: Antalet bilar har mindre roll för mig iaf. Ser hellre sex bilar än 26 om dom 26 beter sig sämre än vad sex skulle göra. : )

Medlem

^^ AI:n kan iaf inte på långa vägar vara sämre än den som fanns i GT4. Där kan man snacka om söndagsbilister. Tror online-delen kommer bli sjukt kul.

1
Skriv svar