id Software snackar framtid

Medlem
id Software snackar framtid

The generation of multiplats is at hand!!! beware sinners and heretics of the exklusive titles!!

Flakmonkey
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

The generation of multiplats is at hand!!! beware sinners and heretics of the exklusive titles!!

Är ju inte enbart positivt, är ju i de flesta fallen de exklusiva titlarna som är de bästa... Är iaf det om jag tänker tillbaka på de senaste generationernas titlar... men men, är riktigt bra att id anpassar sin nya motor till att kunna användas till så många plattformar som möjligt iaf, UE behöver ju rejäl konkurrens

Medlem

^-- håller ej med, mina personliga favoriter är multiplats. Som megaman, hitman, kotor serien m.m.

Dock håller jag med dig om deras nya grafikmotorer, känns som vissa platformar kommer bli prioterade gällade hur bra de funkar med hårdvaran och optimeringen.

Inaktiv

Tillåt mig att bli förvånad, men ingen verkar bry sig om att ett nytt wolfenstein är på väg?!!?


signatur

e=mc2

Medlem

Spelade igenom Return to Castle Wolfenstein för några veckor sedan, så fruktansvärt bra! Längtar verkligen!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Trevligt trevligt. Return to Castle Wolfenstein är underskattat som fan.

Medlem

Självklart bryr man sig om ett nytt Wolfenstein Fast det har varit kännt ganska länge att dom håller på med en uppföljare. Men då det inte finns någon som helst info om det än så känns det för tidigt att hypa upp sig om det. Plågeriet i form av filmer och högupplösta screens från tex Crysis, UT3 och CoD4 har varit plågsamt nog den senaste veckan

Medlem

Ooh, har juh bara sett en liten film från Tech 5, men verkar juh mysigt iaf.. Undra på om det är mysigare än UE3. ;o. -undrar på!-
Anyhoo, kul med ett nytt wolfenstein, troligtvis inget jag kommer spendera tid på när jag har mitt Mass Effect, Assassin's Creed, Bioshock, Halo 3 och Age of Conan. Kommer juh knappt ha tid att spela dom titlarna. ;o. krejsi!

Inaktiv

Return to Castle Wolfenstein var ett coolt spel.
Tror inte det kommer vara fulare än de spel som släpps snart.
Tar säker ett år innan vi får lite trailers etc.

1
Skriv svar