Tour av Dice

Medlem
Tour av Dice

Jag bestämde mig för att klippa ut avsnittet från GameSpots feature och bara visa mig själv och kontoret

<object width="425" height="264"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/H8fSwGkGdkA&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/H8fSwGkGdkA&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="264"></embed></object>

#blogg


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem
Tour av Dice

Ser ut att vara ett riktigt roligt ställe att arbeta på, synd att man saknar utbildningen/kompetensen för att arbeta där.

Var ett större team som jobbade på BF:Heroes än vad jag trott.

Keep up the good work!

Antikvitet

Tjendis! Stabilt!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Skulle ju vara en dröm att jobba där, fan vad synd att man hatade programmering bara. =(


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Jag vill också ha en rundtur

Jag lovar, jag säger inget!!!

Medlem
Skrivet av John:

Tjendis! Stabilt!

hah Dr Alban e galen .


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Var det Faith man såg inne på gymmet vid 1:40? även Runners måste väl träna, antar jag.

Inaktiv

Jag skulle kunna betala för att jobba där.
Synd bara att man inte kunde programmera

Medlem

verkar på sitt sätt väldigt fritt

Medlem

*Dregel* Drömjobb *Dregel*


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Godnoken:

*Dregel* Drömjobb *Dregel*

+1

Medlem

Mm, var ju ingen dålig arbetsplats. Men som någon sagt, så är programmering ingen höjdare.

Inaktiv
Inaktiv

DE HADE JU KALLES KAVIA FFS


signatur

Trä flis smakar trä!

Inaktiv

det ska vara ett R på slutet*


signatur

Trä flis smakar trä!

Gen
Medlem

Bästa kontoret ever!

Medlem

Mysigt...! Själv går jag en 3D grafikerutbildning på universitet för tillfället.. Vem vet vad som händer, om några år....

1
Skriv svar