SoulCalibur IV filmat och fotat

Robot
Medlem
SoulCalibur IV filmat och fotat

Klart att man skall skaffa detta! Spelade aldrig trean, men tvåan äger.

Medlem

Har inte heller lirat trean men både ettan och tvåan va väldigt bra, kanske en bland dom bästa fightingspelen ever.

Medlem

Känns som att något saknas..

<3 Rafael

Medlem

Ser oerhört bra ut
Men han med SoulCalibur, var det Siegfried eller vad han heter?

Medlem

Jo Siegfried är Nightmare före han vart besatt av Souledge.

Enlight Wikipedia så är dessa konfirmerade att vara med.

  • Ivy

  • Mitsurugi

  • Nightmare

  • Siegfried

  • Taki

  • Tira

  • Yoshimitsu

  • Sophitia

Medlem

Tekken och Mortal Kombat i all ära men Soul Calibur spelen är enligt mig de bästa!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Har dom badat i olja eller? Dom blänker för mycket.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Blir ett givet köp till 360, kan bara bli sååå bra

Medlem
Skrivet av Bravo:

Enlight Wikipedia så är dessa konfirmerade att vara med.

Ooh! Så sött, 'konfirmerade', nu igen... Vänligen upphör sabotera det svenska språket.
Det finns två alldeles utmärkta ord, nämligen 'bekräftad' eller 'konstaterad' -- konfirmerade är en grupp människor, som genomgått trosbekännelse i den Svenska Kyrkan och är ungefär lika mycket dravel, som Soul Calibur serien.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av gryzor:
Skrivet av Bravo:

Enlight Wikipedia så är dessa konfirmerade att vara med.

Ooh! Så sött, 'konfirmerade', nu igen... Vänligen upphör sabotera det svenska språket.
Det finns två alldeles utmärkta ord, nämligen 'bekräftad' eller 'konstaterad' -- konfirmerade är en grupp människor, som genomgått trosbekännelse i den Svenska Kyrkan och är ungefär lika mycket dravel, som Soul Calibur serien.

Cranky? Håller med om att språkslakt är tråkigt, men i just det här fallet tror jag att konfirmerad fungerar och då med betydelsen "bekräftad"... Men, som vanligt kan jag ha fel...

Annars verkar spelet sweet:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Soulcalibur spelen + Dead Or Alive är detta årtiondets bästa fighting spel

..,.annars är det Exploding Fist och IK+ som gäller


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Bravo:

Jo Siegfried är Nightmare före han vart besatt av Souledge.

ööaah Fick inte siegfried tag på the soulcaliber istället är är nu "cleansed" från the souledge?
Hände inte detta i typ 3an?

Flakmonkey

Men äh Siegfried, är ju den tråkigaste i hela spelet... Mitsurugi ska det ju vara... eller Voldo ^^

Medlem

Amen för fan Nosnos...Voldo är as gay as it gets


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Men äh Siegfried, är ju den tråkigaste i hela spelet... Mitsurugi ska det ju vara... eller Voldo ^^

Håller med om mitsurugi hehe Dock hållre jag ej med om att siegfried/nightmare skulle vara den tråkigaste karaktären i soulcalibur/souledge serien ;p finns så många andra karaktärer man just dont give a damn about.

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Cranky?

Alltid.

Skrivet av beersgarden:

Håller med om att språkslakt är tråkigt, men i just det här fallet tror jag att konfirmerad fungerar och då med betydelsen "bekräftad"... Men, som vanligt kan jag ha fel...

Njetski, ordet konfirmand (subjektiv) betyder rätt och slätt, "pojke eller flicka som förbereds för den första nattvarsgång", alternativt "nattvardsbarn". Kan tydligen, enligt SAOL, även betyda "stadsfästelse".

Heja.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av gryzor:
Skrivet av beersgarden:

Cranky?

Alltid.

Skrivet av beersgarden:

Håller med om att språkslakt är tråkigt, men i just det här fallet tror jag att konfirmerad fungerar och då med betydelsen "bekräftad"... Men, som vanligt kan jag ha fel...

Njetski, ordet konfirmand (subjektiv) betyder rätt och slätt, "pojke eller flicka som förbereds för den första nattvarsgång", alternativt "nattvardsbarn". Kan tydligen, enligt SAOL, även betyda "stadsfästelse".

Heja.

Å jäklar, det tackar jag för; antar att man lär sig något nytt varje dag:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Notera "Slowly" Räkna med ett V nästa år..
Och det var ett ljud från Link där! Nån måste ha hört det! "Hiyahh"

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Å jäklar, det tackar jag för; antar att man lär sig något nytt varje dag:)

Jajemensan! Kan vi även passa på och påpeka (när ändå pinnen är framme), att semikolon är ett av de mest grovt missbrukade tecken vi har i svenskan. I princip aldrig behöver det användas, 95% av gångerna inte alls, ivarftall -- 5% av gångerna där det kan kännas passande, skall '--' (tankstreck) användas. Så är det! Slut på lektionen


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av gryzor:
Skrivet av beersgarden:

Å jäklar, det tackar jag för; antar att man lär sig något nytt varje dag:)

Jajemensan! Kan vi även passa på och påpeka (när ändå pinnen är framme), att semikolon är ett av de mest grovt missbrukade tecken vi har i svenskan. I princip aldrig behöver det användas, 95% av gångerna inte alls, ivarftall -- 5% av gångerna där det kan kännas passande, skall '--' (tankstreck) användas. Så är det! Slut på lektionen

Det håller jag dock inte med om, speciellt inte då jag i samband med någon uppsats för något år sedan lärde mig att det var ett underskattat tecken i det svenska språket... Men visst kan jag tänka på att använda det mindre:D


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

shit asså, hur länge orkar dem hålla på....


signatur

Alla barnen kom över minfältet, förutom Pär, han låg både här och där.

1
Skriv svar