Project Reality 0.6 släppt

Robot
Medlem
Project Reality 0.6 släppt

mm.. helt omöjligt att få ner nu! Får vänta tills imorgon !!

Medlem

är tveksam på att nån mod är roligare än bf2 som det är

Medlem

tankade imorse via torrenten, riktigt grymmt, mina texturer e mycket bättre nu.

kan bara säga att dom här killarna som ligger bakom denna mod är gudar, så mycket tid dom lägger ner på något som endast glädjer andra människor utan någon finansiell vinst, kan bara beundra moddare, verkar dessutom vara ett utmärkt sätt att bli "funnen" som spelutvecklare... a'la desert combar crewn


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem
Skrivet av NTeC:

är tveksam på att nån mod är roligare än bf2 som det är

är du om möjligt lika korkad som det där uttalandet var?

Medlem

haha, tekniskt sätt så e bf2 ingen mod, men den ligger på custom games listan, så vi skall nog inte utesluta möjligheten att det är en mod och att riktiga spelet har aldrig setts.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Varför inte köra torrent som alla gånger förut?

Ah, tydligen finns det en torrent, men var?

Edit igen: http://www.gloryhoundz.com/bt/pr_0604openbeta_setup.exe.torre...

Skrivet av Mabec:

Varför inte köra torrent som alla gånger förut?

Ah, tydligen finns det en torrent, men var?

Edit igen: http://www.gloryhoundz.com/bt/pr_0604openbeta_setup.exe.torre...

Men det där är väl betan som funnits ute länge?.

Inaktiv

Torrent #1
Torrent #2

Bara att välja vilken torrent.

Medlem
Skrivet av NTeC:

är tveksam på att nån mod är roligare än bf2 som det är

du ska veta att Project Reality tillför det BF2 alltid har saknat, rolig gameplay...och REALISM


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Project Reality är sjukt jävla kul. Oerhört bra mod.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Äntligen, ska bli kul att få höra de nya ljudeffekterna

Och speltorrents torrenten gick det snabbt att dra från som vanligt f.ö.


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem

Damn, vill så gärna spela den nya versionen, men sålde min dator i väntan på en ny :/

Medlem

port 6889 is blacklisted (?) vad betyder det?

Medlem

port 6889 is blacklisted (?) vad betyder det?

Medlem

Det finns att ladda ner på fileplanet.com, går inte vidare snabbt, men det är bra för de som inte gillar torrents.

Och PR är nog en av de mest grymmaste moddarna som finns, teamet är jäkla hängivet och duktiga, lyckats ju tweaka hela motorn till otroliga saker, som 5-6 gånger större banor än orginalen, dubbel så lång viewdistance, förstörbara byggnader, individuella delar på landfordon som kan förstöras, och massor som är påväg!


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av demonlord89:

port 6889 is blacklisted (?) vad betyder det?

var får du det felmeddelandet någonstans?

isp brukar blocka den porten eftersom den förut frekvent användes av p2p program typ edonkey etc


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

japp och kollade i deras wiki att commandern kan placera ut sandbags, bunkrar mm dock så behövs det såklar en enginer som bygger det, riktigt coolt! håller på och tanka det får se ifall man kan testa lite ikväll

Medlem

kanske en anledning att ta upp bf2 spelandet igen?


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

kanske en anledning att ta upp bf2 spelandet igen?

Det tycker jag att du skall göra. På fredag släpps POE2 och nu i sommar kommer ju FH2 så det blir ju fullspekat med modar till bf2

Medlem

Jag är övertygad.

*laddar ner*


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Inaktiv

Nice!

Jag blev helt fast vid moden iochmed 0.5, väntat på den här ett tag

Medlem

Hmm verkar vara någon bugg som smugit sig med i släppet. Servrarna verkar krasha rätt frekvent och speciellt vid banbyte. Något som inte var ett problem i slutet av betan.

Commanderassets var väldigt trevligt, bygga sig en bunker och ligga där inne och mysa medan kulorna viner

Men det bästa med hela 0.6 versionen måste ändå vara att man limiterat antalet Light AT kit, grenadiers etc per squad, så nu slipper man att möta 5-6 AT skott såfort man sticker ut näsan.

Ps. MECs "nya" Rifleman vapen är bara underbart.


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Inaktiv

Måste man ha senaste patchen till bf2 för att det ska gå ?

Medlem
Skrivet av Combalex:

Måste man ha senaste patchen till bf2 för att det ska gå ?

Ja

Skrivet av PiGGeZ:

..kan bara säga att dom här killarna som ligger bakom denna mod är gudar, så mycket tid dom lägger ner på något som endast glädjer andra människor utan någon finansiell vinst, kan bara beundra moddare, verkar dessutom vara ett utmärkt sätt att bli "funnen" som spelutvecklare... a'la desert combar crewn

Bor hemma hos mamma & pappa, får mat o kläderna tvättade och Pc'n är Pappa's hem pc..

Vilka gudar..

Sätter upp denna modd på sitt CV som dom ger till EA för att tjäna dom ritkiga stålarna..

Vilka gudar..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av PiGGeZ:

..kan bara säga att dom här killarna som ligger bakom denna mod är gudar, så mycket tid dom lägger ner på något som endast glädjer andra människor utan någon finansiell vinst, kan bara beundra moddare, verkar dessutom vara ett utmärkt sätt att bli "funnen" som spelutvecklare... a'la desert combar crewn

Bor hemma hos mamma & pappa, får mat o kläderna tvättade och Pc'n är Pappa's hem pc..

Vilka gudar..

Sätter upp denna modd på sitt CV som dom ger till EA för att tjäna dom ritkiga stålarna..

Vilka gudar..

Känner jag en smak av ironi?

Gudar kanske är att ta i men jag personligen har total respekt för folk som lägger ner all sin fritid för att göra oss andra glada. Oavsett om de bor hos mamma och pappa eller inte.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Håller med er, en riktig bra mod! Spelade 0.5 rätt mycket, men med de nya uppdateringarna så ser det riktigt trevligt ut. Synd bara att jag har en bärbar dator nu, som BF2 nästan orkar på...


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Skrivet av gurkoz:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av PiGGeZ:

..kan bara säga att dom här killarna som ligger bakom denna mod är gudar, så mycket tid dom lägger ner på något som endast glädjer andra människor utan någon finansiell vinst, kan bara beundra moddare, verkar dessutom vara ett utmärkt sätt att bli "funnen" som spelutvecklare... a'la desert combar crewn

Bor hemma hos mamma & pappa, får mat o kläderna tvättade och Pc'n är Pappa's hem pc..

Vilka gudar..

Sätter upp denna modd på sitt CV som dom ger till EA för att tjäna dom ritkiga stålarna..

Vilka gudar..

Känner jag en smak av ironi?

Gudar kanske är att ta i men jag personligen har total respekt för folk som lägger ner all sin fritid för att göra oss andra glada. Oavsett om de bor hos mamma och pappa eller inte.

Klart att det är kul med moddare!, men att att höja upp dom till Fransiskaner munkar som sitter o sliter natt o dag "pro-bono" för att alla andra skall ha kul gratis är lite att ta i..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

12
Skriv svar