Project Reality 0.6 släppt

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av gurkoz:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av PiGGeZ:

..kan bara säga att dom här killarna som ligger bakom denna mod är gudar, så mycket tid dom lägger ner på något som endast glädjer andra människor utan någon finansiell vinst, kan bara beundra moddare, verkar dessutom vara ett utmärkt sätt att bli "funnen" som spelutvecklare... a'la desert combar crewn

Bor hemma hos mamma & pappa, får mat o kläderna tvättade och Pc'n är Pappa's hem pc..

Vilka gudar..

Sätter upp denna modd på sitt CV som dom ger till EA för att tjäna dom ritkiga stålarna..

Vilka gudar..

Känner jag en smak av ironi?

Gudar kanske är att ta i men jag personligen har total respekt för folk som lägger ner all sin fritid för att göra oss andra glada. Oavsett om de bor hos mamma och pappa eller inte.

Klart att det är kul med moddare!, men att att höja upp dom till Fransiskaner munkar som sitter o sliter natt o dag "pro-bono" för att alla andra skall ha kul gratis är lite att ta i..

nu kanske jag sa gudar med en viss del överdrivande, man e väll ateist så gudar kanske dom inte är, men kul att det finns människor som e drivna av glädjen för spel och inte av avkastningar.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Moddare = folk med för mycket "fritid"..
Mod = examens arbete till att få ett riktigt jobb eller öppna eget..

..skojar bara!! ..har så j-vla tråkigt på jobbet..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

haha, märks att du har tråkigt, men jag har inte tråkigt har spelat modden hela dagen, nice nice. enda problemet är att nu behöver man 4 personer för att sätta ut en rally point, så dom flesta matcherna har bestått av människor med dålig kunskap om det engelska språket som skriker över VoIP att man skall komma dit dom är... men men e väll ett public server problem


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Alla ni som spelade BF2 men slutade för det var mycket bullibompa över BF2 ska spela PRM för det är så här BF2 skulle varit från början.

Skrivet av PiGGeZ:

haha, märks att du har tråkigt, men jag har inte tråkigt har spelat modden hela dagen, nice nice. enda problemet är att nu behöver man 4 personer för att sätta ut en rally point, så dom flesta matcherna har bestått av människor med dålig kunskap om det engelska språket som skriker över VoIP att man skall komma dit dom är... men men e väll ett public server problem

..hmm kanske skall ta en runda, spelar iofs Insurgency just nu men får väl ta en paus och testa detta.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Insurgency är nice det också men dom båda spelen anser jag är komplett annorlunda, Insurgency är lite mer close quarters, medanst PRM är lagarbete på större skala. blir aldrig fel med fordon, jag skulle rösta på PRM om detta var en poll


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem
Skrivet av b0bl00i:
Skrivet av NTeC:

är tveksam på att nån mod är roligare än bf2 som det är

är du om möjligt lika korkad som det där uttalandet var?

Låt mig omformulera mig så att du förstår. Jag är tveksam på att någon modification till battlefield 2 kan vara roligare att lira än orginalet som det är...

Medlem
Skrivet av NTeC:
Skrivet av b0bl00i:
Skrivet av NTeC:

är tveksam på att nån mod är roligare än bf2 som det är

är du om möjligt lika korkad som det där uttalandet var?

Låt mig omformulera mig så att du förstår. Jag är tveksam på att någon modification till battlefield 2 kan vara roligare att lira än orginalet som det är...

åter igen, är du om möjligt lika korkad som det där uttalandet också var?

Ta och pröva det så förstår du vad jag och alla andra menar. Det är verkligen betydligt roligare än orginalet, enda spelet man får känslan av att slänga sig ner och ta skydd när någon skjuter vilt mot en! Battlefield 2 va en mjäkshooter som inte vågade dra på gränserna.

Medlem
Skrivet av b0bl00i:
Skrivet av NTeC:
Skrivet av b0bl00i:
Skrivet av NTeC:

är tveksam på att nån mod är roligare än bf2 som det är

är du om möjligt lika korkad som det där uttalandet var?

Låt mig omformulera mig så att du förstår. Jag är tveksam på att någon modification till battlefield 2 kan vara roligare att lira än orginalet som det är...

åter igen, är du om möjligt lika korkad som det där uttalandet också var?

Ta och pröva det så förstår du vad jag och alla andra menar. Det är verkligen betydligt roligare än orginalet, enda spelet man får känslan av att slänga sig ner och ta skydd när någon skjuter vilt mot en! Battlefield 2 va en mjäkshooter som inte vågade dra på gränserna.

Du är korkad också eftersom du inte tycker som jag. ^^

/ironi off


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

12
Skriv svar